uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
542
Obunachilar
-124 soatlar
+497 kunlar
+4930 kunlar
Postlar arxiv

نود و خرده‌ای.

چندتاست

زرنگی کنم دوتا چپترش کنم

...

ولی این به نسبت چپترهای قبلی اسکرین خیلی زیاده

هیچوقت نشمرده بودم

من داشتم اسلایدهای این چپتر رو نگاه می‌کردم

بچه‌ها راستش

دیگه چییییی

:)))

مریم زشته بگم همین الان؟🤣🤣

شب سین بهتره و آدم‌های بیشتری می‌تونن بخونن

نمیشه زودتر بزاری پس؟ حتما باید شب باشه؟:(

خودمم توی فکرمه بذارمش برای هشت

هشتت بلاخره باید برسیم نظر بدیم بعدم که جام جهانیه(اصلا قرار نیست بازیو ببینم دارم زر میزنم تا زودتر پارت بگیریم)

فرقی به حال خودم نداره

هشت یا نه؟

چیکار کنیم.

https://t.me/cytir/3266 نمیشه هشت؟ 🤣😭😭😭