Jimmy Neutron
Kanalga Telegram’da o‘tish
سلام برسون اگه دیدی مث من جیمی نوترونم جینیسم بچهی خوبِ خونواده شیفته یادگیری (الکی مثلا برنامهنویسم) چرندیات بدردبخور: @GoodBrosComminuty اگه شیطون گولت زد و خواستی پیام بدی: https://t.me/HidenChat_Bot?start=6141247471
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
1 504
Obunachilar
+2624 soatlar
+807 kunlar
+32530 kunlar
Postlar arxiv
1 504
حال اون سرباز اسرائیلی رو دارم که وسط جنگ یهو نتانیاهو بهش زنگ میزنه میگه برگرد.
1 504
ایتامار جان (شاشیدم تو اسمت)، دیگه عزیزم بالاخره هرکی برای یکی میماله، یکی برای آمریکا، یکی ده هم برای آمریکا.
هم به ما بمب میدن هم به شما، فقط ما شانس نداریم بمبا دسته دومه.
1 504
حاجاقا ببخشید من برای ثواب کردن خیلی خسته و ناراحتم، یه چندتا ایستگاه رو سرپایی بیا.
1 504
امشب دارم میرم خوابگاه سران نظام میخوایم باهم ورق بزنیم، لایو لوکیشن میدم اسرائیل بزن تمومم کن.
1 504
انقدی که تو این مدت دو طرف کشتی ترکوندن باربوسا و جک اسپارو تو دزدان دریایی کارائیب نترکوندن.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
