uz
Feedback
Jimmy Neutron

Jimmy Neutron

Kanalga Telegram’da o‘tish

سلام برسون اگه دیدی مث من جیمی نوترونم جینیسم بچه‌ی خوبِ خونواده شیفته یادگیری (الکی مثلا برنامه‌نویسم) چرندیات بدردبخور: @GoodBrosComminuty اگه شیطون گولت زد و خواستی پیام بدی: https://t.me/HidenChat_Bot?start=6141247471

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
1 504
Obunachilar
+2624 soatlar
+807 kunlar
+32530 kunlar
Postlar arxiv
باز خداروشکر لای این همه بدبختی توی مترو کسی سر جنسیتم شک نمی‌کنه.

با من آماده شین بریم نوفل لوشاطو.

‏این انسان بودن خیلی داستان داره کاش ابری چیزی بودم.

ممکنه؟
ممکنه؟

امشب در مسلک امام حسینم؛ کاملا غریباً وحیداً فریدا.

تو چمدون سعید عزت‌اللهی کلاش افغانی جاساز کنید یه جبهه جدید برای جنگ وا کنیم.

یکم دیگه نخوابم می‌رم به استادم تکست می‌دم “?slm bidari”

حال اون سرباز اسرائیلی رو دارم که وسط جنگ یهو نتانیاهو بهش زنگ می‌زنه می‌گه برگرد.

دیگه حتی اون عموی مترویی که شوت می‌زد رو خط زرد نرو هم مراقبم نیست.

بی‌بی به ترامپ: دلگیرم از تو، بینهایت، تا قیامت خداحافظ.

ایتامار جان (شاشیدم تو اسمت)، دیگه عزیزم بالاخره هرکی برای یکی می‌ماله، یکی برای آمریکا، یکی ده هم برای آمریکا. هم به ما بمب می‌دن هم به شما، فقط ما شانس نداریم بمبا دسته دومه.

آره بنظر منم زندگی داره بورینگ می‌شه، یه دست دیگه بازی کنیم شاید این یکیو بردیم.

الان با پول‌های بلوکه‌شده و کنسل شدن محاصره دریایی.

مسئولین مذاکره‌کننده در کودکی با یه آبنبات گول می‌خوردن.

حاجاقا ببخشید من برای ثواب کردن خیلی خسته و ناراحتم، یه چندتا ایستگاه رو سرپایی بیا.

امشب دارم می‌رم خوابگاه سران نظام می‌خوایم باهم ورق بزنیم، لایو لوکیشن می‌دم اسرائیل بزن تمومم کن.

بزن بمب را که غم دارد دل من خارکصه.

امشب یاد گرفتم هرچی زبون‌بازتر بی‌معرفت‌تر. :(

انقدی که تو این مدت دو طرف کشتی ترکوندن باربوسا و جک اسپارو تو دزدان دریایی کارائیب نترکوندن.