uz
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Yopiq kanal

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
223
Obunachilar
+1624 soatlar
+157 kunlar
+1530 kunlar
Postlar arxiv
ری

به به

محاصره رو هم برداریم

خیلی با کلاسه

۶۰ روز بریم بشینیم درباره غنی‌سازی و مواد غنی شده صحبت کنیم

برگشتیم ۹ اسفند

بل

معاون وزیر امور خارجه : مسائل هسته‌ای که در مرحله بعدی مذاکرات بررسی خواهند شد شامل مسئله غنی‌سازی، ذخایر مواد هسته‌ای و نیازهای هسته‌ای ایران است

حالا وایستا ببین اصلا توافقی میشه بعد

🔴تخت روانچی : قالیباف و جی‌دی ونس در لحظه امضا حضور دارند!

⭕️ قیمت نفت ۷۸ دلار

همچنان با تحلیل استاد ثابتی میریم جلو که فرمودن امریکا بعد جام جهانی سنگین اتک میزنه

یا خودتان سلاح های کشتار جمعی تان را نابود میکنید یا خود او[بوش] سلاح های کشتار جمعی تان و هر چیز دیگری افزون بر آن را[رژیم لیبی] نابود خواهد کرد. نامه وزیر خارجه الجزایر به قذافی که میانجی مذاکرات بین لیبی و ایالات متحده بود

اینکه همچنان شاهد هیچ بیانیه ای از سوی رهبری ج.ا نیستیم هم خودش جالبه و سکوت عجیب وزارت خارجه ایالات متحده اسراییل هم دیشب گفت ما به این توافق اعتمادی نداریم

صرفا جمعه امضاس

خب پس

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل: توانایی بازگشت و اجرای مجدد عملیات های ضربتی در ایران را حفظ خواهیم کرد. Tirex🖋️ @militaryinpersian

Repost from NagoftehayeTarikh
کار ترامپ و جمهوری‌خواهان در پاییز با این تفاهم‌نامه اخیر تمومه...چند روزه دارم با دقت اخبار و واکنش‌ها رو در جاهای مختلف داخل آمریکا رصد می‌کنم و باید گفت که فارغ از اینکه این تفاهم‌نامه چی باشه، قطعاً جمهوری‌خواهان در پاییز شکست می‌خورن

photo content