uz
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Yopiq kanal

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
230
Obunachilar
+124 soatlar
+167 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
💔
💔

۲۳ خرداد ۱۴۰۴ هیچ اتفاقی نیفتاد هوا بسیار گرم بود هوا،بسیار گرم بود

شب بخیر
شب بخیر

Repost from N/a
دوستان امشب لیلة جنگ دوازده روزست به حاجت این شب پرررررر برکت یه لعنت بر مصدق بگید امشب بریم راند سوم @RadicalAccelerator

Repost from N/a
#مرگ_بر_سازشگر #نه_به_مذاکره #نه_به_قاتل_پدرمون_مذاکره_کردن اقای عراقچی! اقای قالیباف! اقایون مسئولین! شما به چه جرئتی میرید با قاتل رهبرمون مذاکره میکنید؟! حضرت اقا خود با مذاکره مخالف بوده است!

مگر شهید لاریجانی نفرمودند سراغ تک به تکتان میاییم؟؟؟ مگر شهید لاریجانی نفرمودند اقای ترامپ مراقب خود باشید حذف نشوید چرا به سخنان شهدا گوش نمی‌دهید مسوولین فاسد؟

هیهات من الذله اونوقت دارید با قاتل ایشان مذاکره میکنید؟؟ تف بر غربگرایان کاسه لیس

طبق قوانین بین الملل نمیشه از تنگه هرمز عوارض گرفت ولی میشه آقا سید علی رو ترور کرد #پلاکارد

اعدام ظریف و روحانی مطالبه ملی

ما کانفیگ نمی‌فروشیم، پایداری + اعصابِ راحت می‌فروشیم. اگر دنبال وصل‌شدنِ واقعی هستی،نه وعده، نه حرف قشنگ   👇 💰 پلن‌ ها: 🔹 10 گیگ → 200 🔹 20 گیگ → 350 🔹 30 گیگ → 500 🔹 50 گیگ → 750 🔹 100 گیگ → 990 🎯 مخصوص کسایی که کیفیت  و سرعت براشون خط قرمزه
شعار ما: آخرین جایی که vpn میخرید همینجاست❤️‍🔥
📩 خرید و تحویل آنی: @AlwaysOn_Pv 📢 کانال :
https://t.me/AlwaysOnNet

هیهات من الذله کشته ندادیم که سازش کنیم ترامپ قاتل رو ستایش کنیم سید مجید نقطه زن،با موشک صورتی،تل آویو رو شخم بزن خیبر خیبر یا صهیون حریفت منم توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد ترامپ بجز خودکشی راه دگر ندارد

Repost from N/a
پیام این سه بزرگوار به دانلد غیرت ترانس به مناسبت توافق 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸
پیام این سه بزرگوار به دانلد غیرت ترانس به مناسبت توافق 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

عراقچی: دشمن آنچه که در جنگ به‌دست نیاورده را در مذاکره به‌دست نخواهد آورد.

عراقچی= خیلی به آینده جمهوری اسلامی امیدوارم

تو این یک ساعتی که عراقچی صحبت کرد هیچی درباره حضرت اقا و نظر ایشون مگفت

منطقی ترین تحلیل

Repost from Minas Tirith
چند ساعت دیگر، سالگرد آغاز حملات اسرائیل به ایران طی جنگ موسوم به 12 روزه است. برخلاف جنگ اخیر که ترکیبی از شکست ها و موفقیت ها برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بوده است، جنگ 12 روزه تقریبا فاقد هیچ گونه دستاوردی بود و حتی می توان آن را یک تحقیر و تخریب یکطرفه دانست. در جنگ قبلی پیش از آنکه شبکه راداری و پدافندی ایران سرکوب شده باشد، در همان شب نخست جنگنده های اسرائیلی به راحتی وارد آسمان تهران شده و بدون اینکه حتی شلیک به سمت آنها انجام شود دست به ترور گسترده فرماندهان ارشد نظامی و دانشمندان هسته ای زدند و همزمان از داخل کشور ده ها عملیات خرابکاری توسط گروه های نفوذی موساد علیه تاسیسات نظامی و امنیتی اجرا شد. تقریبا 16 ساعت طول کشید تا فرماندهی نظامی در ایران قادر به تصمیم گیری و شروع پرتاب موشک بالستیک به سمت اسرائیل شود که همین تاخیر و ناهماهنگی موجب شکار ده ها پرتابگر موشک بالستیک در روز نخست شد و بسیاری از شهرهای موشکی نیز مسدود شده و طرح شلیک 2 هزار فروندی به سمت شهرهای اسرائیل ناکام ماند (در نهایت 550 موشک شلیک شد). تخریب گسترده صنایع دفاعی به ویژه تاسیسات تولید موشک بالستیک وزارت دفاع/هوافضا موجب شد تا دیگر رویای تولید سالانه +1000 موشک بالستیک (کابوس متعارف اسرائیل) برای مدت طولانی از بین برود و تولید تا حد زیادی محدود به تاسیسات زیرزمینی شود؛ تاسیسات غنی سازی و انبارهای مواد غنی شده طی بمباران امریکا نابود یا دفن شدند و دیگر امکان فرار هسته ای یا همان آستانه هسته ای در دسترس جمهوری اسلامی نبود ؛ در روز چهارم جنگ تنها به لطف طراحی مناسب پدافند غیرعامل مقر و اندکی شانس، بمباران جلسه شورای عالی امنیت ملی منجر به قتل عام تمامی اعضا نشد و خطر فروپاشی ساختاری (که در آن زمان فکری به حال مسئله جایگزینی نشده بود) از سر سیستم سیاسی کشور عبور کرد. در جنگ 40 روزه دستاوردهای نظامی نظیر انهدام شبکه راداری و از کار انداختن 4 آتشبار تاد، سرنگونی 2 فروند جنگنده امریکایی و کشف و آسیب زدن به چند جنگنده دیگر، انهدام آواکس و سوخترسان های امریکایی روی زمین، موفقیت قابل قبول در نا امن کردن پایگاه هوایی امریکا در منطقه و کاهش فعالیت نیروی هوایی امریکا و در نهایت جلوگیری از طرح هایی نظیر سرنگونی حکومت، سرکوب شهرهای موشکی یا دزدیدن ذخایر اورانیوم را می توان به عنوان موفقیت های نظامی جمهوری اسلامی در نظر گرفت ؛ اما در جنگ 12 روزه تقریبا هیچ کدام از موارد فوق رقم نخورد و تنها توان تخریب موشک های بالستیک سپاه علیه شهرهای اسرائیلی را می توان عامل فشاری بر اسرائیل محسوب کرد که در نهایت این مورد یک دستاورد مستقیم نظامی محسوب نمی شود. جنگ 12 روزه اگرچه با دخالت ترامپ (که شاید امروز از اقدام خود شدیدا پشیمان باشد) متوقف شد، اما بدون شک یک شکست بزرگ محسوب می شد که رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی در ایران درس ها و عبرت های بسیاری از آن گرفته و در فاصله 8 ماهه میان دو جنگ خود را به گونه ای برای نبرد آماده کردند که این بار حتی اگر ترور مقامات و فرماندهان تکرار شود، خلا تصمیم گیری و فرماندهی میدانی احساس نشده و در نهایت نیز با وجود دریافت خسارات زیاد، شکست خورده جنگ محسوب نشوند. @Minas_Tirith2024

دارن قمبل میکنن

ازش پرسید اسراییل لبنان رو ول میکنه فقط کسشر گفت