uz
Feedback
🅰️

🅰️

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
208
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+730 kunlar
Postlar arxiv
متاسفانه خیلی وقته قابلیت اینکه از کسی خوشم بیاد رو از دست دادم.

یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن بی تفاوتی از⁩ صبر بیش از⁩ حد؛ اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بذاری.

Video xabar00:14

دیر میفهمی که با هر نخی نباید رویا بافت.

Video xabar00:08

بیاید اینجا حرف بزنیم

جنده بودن پز نبود:) سبک زندگیش بودددد

وای من مردمم از خندههه🤣🤣🤣

هر پسری ک از من خوشش میومد میرفت بهش میگفت دوست دارم.😂👍🏻

بیاین حرف بزنیم.

نچ نچچچ

دوس پسررر داریی راستشووو بگووو 😂

لطفا به نبودناتون ادامه بدید چون کون لقتونه.

My type:
My type:

رابطه‌ای‌ک‌‌باحرف‌دیگران‌تموم‌میشه،همون‌بهتر‌ک‌تموم‌شه:)

بخورمتتت😝💋

لیثثث

سخنی؟

حرفای‌پشت‌سرم‌حرف‌نیست،عقدس❤️