uz
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
584
Obunachilar
-224 soatlar
-137 kunlar
-5030 kunlar
Postlar arxiv
بیا گل بکشیم

همین الانم تو ترک گلم🤣🤣

هیی

من قرار بود ببرمت آسایشگاه کمپ ترک کنی موادو💔💔(۱۰ سال دیگه معتاد تریاک میشی)

ولی ما دونفر متفاوت بودیم

خودت برو جهنم

خر خودتب

من چرا خر بسم

من فشت دادم این حرفت از صدتا فش بدتر بود

عاقبت پین برداشتی فحشم دادی جدی دیگه رفیقت نمیسم ما قرار بود یه انیمیشن بسازیم خر و شیر که تو خره ای من شیره دور دنیا بگردیم اولین رفیقایی بشیم که میرن ماه مریخ رو فتح کنیم بعد هم با هم با یک سیارک ۲۲۰۱ تصادف کنیم بمیریم تو بهشت هم نباشیم بریم جهنم یکیمون بهشت(من بهشت) بعد من از خدا عفوت بخوام بیارمت جهنم هوراااااا

گفتم حرف بزنید

sticker.webp0.19 KB

دیگه بیا برو تو کون بدخام

چرا برداشتی دختر خانم😭😭😭😭

فردا گپ میزنمم

باج

بیا خوبی کن

چه آدم کسکشی هستی ناموسا

منی که گفتم نینای کنیم و کیر تو ایران میامممم

اقا وردار پینو جون ناموست