uz
Feedback
گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

Yopiq kanal

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
2 597
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
سلام SOLAT عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 💖 ساعت ›› ۱۷:۲۳ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

ای کاش واسه ۴ تا عمومی و ۲ تا تخصصی پشت سر هم برنامه میچیدن چقد بد برنامه چیدن حرومزاده ها همیشه اولین آزمونشون دینیه

آفرین 😂😂 به خدا اسکلمون کردن

رفیق بازم میشه ۴۰ روز این بازه

جنگ ک میشه ولی برا ترامپ کنگرهم مهمه

اینو ما میدونیم عرزشی قبول نمیکنه

کاااش💔💔 واقعا 13 خیلی زوده کاش همون تاریخ قبلی 21 تیر بود

خب نهایی از رگ گردن به شما نزدیک تر است

من چن بار فه فولادند پیام دادم سین کرد هیج وقت جواب نداد بعد تو شات اون یه دیقه بعد جواب داده بود کربلایی هم حس میکنم ادمین داره چهارتا چی ثابتو تکرارمیکنه

چرا کسی کنکور ۱۴۰۶ یازدهم به هیچ جاش نیست تأثیرش ای بابا خرتون از پل گذشت انکارغنه انگار ما یازدهمی چقدر پشتتون بودیم

پرستاری به درد چی میخوره

🔴 زاکانی: آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در دههٔ دوم محرم برگزار می‌شود ‎‌‌

خب کصخل دهه دوم محرم میشه ۱۵ تیر دیگ😂

با عرزشی جماعت آشنا نیستی

کسی میدونه بانک نهاییا مازو چطور زخیره کنیم چنلی چیزی ندازید بفرستید ازش

فایلل دیجی ماز ها هستش