uz
Feedback
brrat

brrat

Kanalga Telegram’da o‘tish

سلام بچها

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
254
Obunachilar
+324 soatlar
+87 kunlar
+20330 kunlar
Postlar arxiv
من منیجر هیچ خری نیستم

کیره منی که میگید بهش منیجر تو دهنتون

فردا شب

جدی

دلم تنگ شد برای اونموقع که همه منو با اسمم صدا میزدن

میبینی توروخدا

sticker.webp0.21 KB

یکی میگه فضایی

یکی میگه زنانی

هرکیو میبینم یکی میگه مردنی

فلکس نداره ولی پولامو کردم طلا

چقدر بی تفاوت

بنظرم برم بمیرم یه قرنه دیگه باهام حرف بزتید

با من قهرید مثل اینکه همه

چرا خب

دونفر لفت دادن

سلامی مجدد

مجدد سلام

سلام