uz
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

Kanalga Telegram’da o‘tish

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
279
Obunachilar
-424 soatlar
+497 kunlar
+7130 kunlar
Postlar arxiv
عوا ریونجین رفته برنامه سونگکوان

Repost from N/a
ㅤ ݁meow ⼀ kanrò lem꯭onㅤㅤ ㅤㅤ barbıe ‘ 𝟢𝟥% バタ waffle ◝ㅤㅤㅤ

واا نه اینطور نیست

بنظرم فعلا هیچ کاری نکنم

میخواستم چنل با صدف داشته باشم برای هانا

به سانا میخواستم کمک کنم گند زدم

چنل ژورنال میخواستم راه بندازم گند زدم

وای گریه ام میادش

برم دعواش کنم😡😡

کی از اینجا بدش میاد😡😡😡

Repost from N/a
من نمیدونم چرا انقدر از اینجا بدتون میاد- زیاد حرف میزنم ؟

یا یه لایو

پس باید برم یه برنامه پیدا کنم

واقعا 😭😭😭؟

sticker.webp0.12 KB

پکککک ریحانه ساززز ♡♡

اره اخجونن