uz
Feedback
𝓗𝓲𝓶𝓮𝓴𝓸 𝓗𝓮𝓷𝓴𝓪 (OC MHA)

𝓗𝓲𝓶𝓮𝓴𝓸 𝓗𝓮𝓷𝓴𝓪 (OC MHA)

Kanalga Telegram’da o‘tish

Digital Artist🎨 Iranian🇮🇷 My OC:Himeko Henka🪽 My name:Hosna🌟

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
220
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
Repost from N/a
شاید بعدا یکم تغییرش بدم
شاید بعدا یکم تغییرش بدم

Repost from N/a
Character:: doctor Jane 🏥💉💊 #manga #mangaka #ckaracter @mangaka0000irani
Character:: doctor Jane 🏥💉💊 #manga #mangaka #ckaracter @mangaka0000irani

Repost from N/a
Character:: Oliver #manga #mangaka #ckaracter @mangaka0000irani
Character:: Oliver #manga #mangaka #ckaracter @mangaka0000irani

Repost from N/a
#my_art
#my_art

Repost from N/a
خودم عاشقش شدم😭❤️ #Wip
خودم عاشقش شدم😭❤️ #Wip

‌‌‌‌ ⎯ Random shit ² HAPPY 100 YALL!!!!! (ik it's late but nvm lol)
‌ #Animation 𓏴 ࿚࿚ࣴ࿙࿚ࣴ࿙࿚♱𝆬‌‌‌࿙࿚ࣴ࿙࿚ࣴ࿙࿙ 𓏴

Repost from N/a
⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ₐᵥₐ𝐩ₐᵢ𝚗𝚝𝚝 ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊⋆ ست: اینجا جای بانداژ کردنه؟؟ اصلا گمشو اونجا بخواب خودم بانداژت میکنم!🤨🤬 همچنان
+1
⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ₐᵥₐ𝐩ₐᵢ𝚗𝚝𝚝 ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊⋆ ست: اینجا جای بانداژ کردنه؟؟ اصلا گمشو اونجا بخواب خودم بانداژت میکنم!🤨🤬 همچنان ست: وای خوداح! جون!🥹🥹 پ.ن: این‌کار رفرنس داره.    ❅❆──────────────❆❅ ❆ #FireSand #Oc ❅ #Denwen #Seth ❅❆──────────────❆❅ ⋆。‧˚❆ @avapaintt ❆˚‧。⋆

Repost from N/a
Commission گفتم ما هم کامیشن بزنیم گردن به بالا 8t لگن به بالا 15t فول بادی 20t هر مرحله اگر shade هم میخواستین 5t اضافه تر (
+4
Commission گفتم ما هم کامیشن بزنیم گردن به بالا 8t لگن به بالا 15t فول بادی 20t هر مرحله اگر shade هم میخواستین 5t اضافه تر ( چه فول بادی و چه گردن به بالا و چه لگن به بالا ، شید 5t عه ، یعنی اینطوری نیست که اگه بگین فول بادی قیمت شید ۱۵ باشه ، همون ۵ عه ) سبک کار : مانگا و کارکتر انیمه سیاه و سفید میتونین بگین هم که شبیه دیجیتال باشه یا همون روی کاغذ ولی با کیفیت خوب پیش پرداخت هم نداره اسکچ اولیه رو که کشیدم یه نگا می‌کنین خوب بود ادامه میدیم نبود هم هیچی خلاصه پیش پرداختی در کار نیست لذتشو ببرید سر تایم تحویل هم پیوی میگم ( کمه و منظورم از کم زیر نصف هفتس ) ایدی پیام : @RadinA1123

Repost from N/a
Levi Ackerman
Levi Ackerman

بچها ببخشید دیر شد الان کاراتون رو میزارم

تولدت مبارک گوگولی 🎉🎊✨

میخواین از این یه اسپویل بزارم؟
Anonymous voting

همه تون منتظر معینی پور بودین؟😂😂

راجب اوسیم نظر بدید

Repost from Alexandra †
یک ترندی تو تیک تاک بود می‌گفت "post your ocs and let people assume things about them" به نظرم جالب میشه اگر یک چالشش کنیم پس... این پیام رو فور کنید و یک اوسی مشخص کنید تا ممبراتون راجبش نظر بدن و head canon راجبشون بگن
*چالش برای خودتون و ممبراتونه*