uz
Feedback
dream ;

dream ;

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=8028308511

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
207
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.13 KB

فکرنکنم آرزویی جز این داشته باشم

امیدوارم که حالش خوب باشه

هیچوقت فکر نمیکردم اسکیز گوش کنم گریه کنم

بریزم تو خودم

فعلا جدی نشده سعی میکنم بروزش ندم

منم تا حدی همینطور.

20 روزه هر روز بهت زنگ میزنم پس چرا کسی گوشیو جواب نمیده چرا بهم زنگ نمیزنی بگی میخوام بیام ببینمت چرا بهم زنگ نمیزنی سرت غر بزنم این همه مدت کجا غیبت زده چرا بهم زنگ نمیزنی بگی بیا دم پنجره کارت دارم چرا هیچکس هیچ سراغی ازت نداره چرا هیچکس دیگه نمیشناستت هر روز به امید اینکه خاموش نباشی بهت زنگ میزنم ولی چرا برنمی‌داری بگی من زندم نگران نباش چرا؟!

پرپر شدم

Repost from Q59 `Ӡa?
میترسم شب بخوابم صبح پاشم و ببینم دوباره خیلی از ما نیستن .

امیدوارم اگه بین شماها کسی هنوز انلاین نیست به خاطر این نباشه که اتفاقی براش افتاده:))

جوجو

Repost from N/a
من براش پرتغال بودم ولی اون نارنگی دوست داشت چون راحت تر لخت میشه🍊:)

من در حالی که هنوز به دوست ۵ ساله ی مجازیم شک دارم غزل بعد ۵ دقیقه:

ایسانم میگفت شبیه افغانیا شدی))

ولی بابت چتریام ملیسا رو نمیبخشم گفت اونور بلندتره بزنش شبیه عربستان سعودی شدم🤣🤣🤣

ولی بازم من عاشق همتونم،چون شاید اگه حداقل یکیتونو نداشتم به خیلی جاها نمیرسیدم

توی لحظات پرپر شدنم از دلتنگی واقعا آدمایی کنارم بودن که شاید یک هفته ام از اشناییمون نمی‌گذشت:)

:))