uz
Feedback
dream ;

dream ;

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=8028308511

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
207
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
من وقتی گوشیو برداشت گفت هااا خندم گرفت

یسنا:چرا میخندین

یسنارو خفت کردیم

انگار مثلا

ارههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣

وای یادته زنگ زدیم یسنا گوشیو برداشت پاچیدیم

🧼🧽🧼🧽

خنده های من ))

اون بهترین کال زندگیم بود

عه یسنا فهمیدی🗣🗣🗣

یسنا:عسل تو میدونستیییییی

از لذت های بی نتی
از لذت های بی نتی

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣

photo content

Repost from Q59 `Ӡa?
واقعا فقط حیف اون بچهایی که بخاطر ماها رفتن زیر گلوله

Repost from N/a
کسایی که این مدت بهم زنگ زدن و پیگیر حالم بودنو همیشه تو قلبم نگه میدارم💘

Repost from リトルバット
قبلا پول نداشتیم مهاجرت کنیم الان پول نداریم همینجا زندگی کنیم

:).

بامزه ای در هر صورت

الهی بگردم چقدر خنگی