uz
Feedback
‌ ‌ ‌ jellybean ‌

‌ ‌ ‌ jellybean ‌

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌ Baby, I'm just trying to play it cool @illit_persian ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
259
Obunachilar
+624 soatlar
+407 kunlar
+5530 kunlar
Postlar arxiv
خودتو اذیت نکن

اسکل چیه فقط یه نوته و کسی که سین زده میتونه بزنه کاری نداره

آقا بگین

سلامو نزنیددیددسدسدسدسدسدس

عه اره 🤣

مگه نهنگ نیست ؟ 😭

سلام برا منه بچها :)

بگید مرسی خدافظ

برای بار صدم (اسکلم بچها ببخشید) اکتا باز باشه یا بسته ؟ 🤣😭
Anonymous voting

کمک

بعد نمیدونم چیکار کنم

خیلی رومخمه میدونین

بعد مثلا اکتارو باز میکنم زشت میشه چنل ببندم هم زشت میشه

من یکم کسخلم خب

بچها یچیزی

بیشتر شدکه🫪

گریه و بوسو میشه بردارید لطفنی :(

درستش کردم

الان بدین