uz
Feedback
‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌ Baby, I'm just trying to play it cool @illit_persian ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
258
Obunachilar
-424 soatlar
+287 kunlar
+5130 kunlar
Postlar arxiv
یعنی انقدر دلم میخواست اون پرچمو بکنم تو کونش

بعد من خب طبقه اولم بعد دیدم با توله سگاش دارن میرن پرچم بچرخونن

یه همسایه داریم عرزشیه

حالا یچیزی

کاش میشد خیلی رندوم با یکی از شماها برم مسافرت

من دلم مسافرت شمالی میخواد میدونی

سه شنبه میخوایم بریم اصفهان ولیخب

بچها دلم مسافرت میخواد

کسخلم میدونین

بچها جدی

خیلی کمه میدونی😍😍😍😍

بچها فقط ۵۱ نفر دیگه تا ۳۰۰

یه نفر دیگه اینجا ۲۵۰

ارهدیگه راست میگی

خب چه اشکالی دازه؟ مدرسه ها بازبشه ساعت هفت باید بیدار بشی پس از تابستونت لذت ببر

sticker.webp0.06 KB

نهببین صبح وونهی اپدیت میده پس باید بیدار بمونم

هر دلیل برای قانع کردن خودم میام میدونین