uz
Feedback
u sick luv?

u sick luv?

Kanalga Telegram’da o‘tish

Secret chat📩: http://t.me/safeCht_bot?start=8Ekn7T

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
420
Obunachilar
+1024 soatlar
+607 kunlar
+14130 kunlar
Postlar arxiv
عجب چنل مزخرفی دارم

اوکای شببخسر

اوخیی

بخواب بچه

طبلم داشتم من

وایی

دقیقا

زنجیر کوچولو داشتم؛)

زده میشه ازینا

منم ؛)))

ادم یسری چیزارو میبینه

یادشبخیر بچه بودم؛(

بریم رنجبر بزنیم

زده شدم

پیویتو ببین

یعنی چی که امام حسینی نیستی من میرم طبل میزنم پلشت

نه

هیئت میری؟