uz
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
212
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+157 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
دلم می خواست خانه ات باشم که از خستگی هایت به من برگردی...

اینروزا تو دایره ارتباطیم فقط منو دایره موندیم...:)

گمراه نشود آنکه تپش های دلش حب علی است💚
عیدتون مبارک✨

اتفاقا به دل بگیرید؛چون آدما می‌دونن دارن چیکار میکنن دوره ندونستن گذشته،خودتونو با این حرفا توجیه نکنید...🙃

از چه می‌رنجی ؟ انسان ذاتش را زیست میکند نقشش را بازی و اصالتش را بی آنکه تلاش کند،اثبات.

بعضی سکوت کردنا شأن آدمو دو سه پله بالاتر می‌بره...

حالمان خوب بود تا اینکه وابسته چیزهایی شدیم که به ما تعلق نداشتند.

📚تکه هایی از یک کل منسجم
📚تکه هایی از یک کل منسجم

این اخلاق هایی که یسری هاتون بهش افتخار میکنین توی داروخانه یه قفسه جدا داره🙃

گاهی نرسیدن،لطف پنهان سرنوشت است...

لیسانس من دو تا جنگ و اغتشاش و... به خودش دیده هنوزم تموم نشده🤌🏻

سخن‌ها از وفا می‌گفتی و جور و جفا کردی به ما دیدی چه‌ها می‌گفتی و آخر چه‌ها کردی؟
حزین لاهیجی

یعنی چی که اسم عطرت چیه ؟ به تو چه😅 برو بوی خودتو بده...🦦

و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم.

آدم‌ها را اغلب نه ضعف‌هایشان بلکه خوبی‌هایشان به تراژدی می‌کشاند!

گفت:این چشم‌های زیبا و غمگین تو مرا یاد وطن و خانه‌مان می‌اندازد؛ وطنی که پُر از زخم و جراحت است، اما آدم را تا همیشه در بند خودش نگه می‌دارد.

سلاااام دوستاااان چقد دلتنگتون بودم... امیدوارم همه زودتر متصل بشن و اینکه عیدتون مبارک🌱✨

با ما اگه دشمن بشه تمام زمانه این مملکت ممکلتِ امام زمان

سلام بر آنانی که یادشان در غبار دلتنگی،زیباترین شعر نانوشته ی من است...

نوشته بود در چشمانی درست، شما تبدیل به اثر هنری خواهید شد...:)