uz
Feedback
MAGNA

MAGNA

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
478
Obunachilar
-124 soatlar
-307 kunlar
-7930 kunlar
Postlar arxiv
بی ادب

گر بگایی هنر است ما هم هنرمندیم

پسرت به گا رفت

دارم رو دراگ جون میدم به جون چشات دیگه نمیتونم .

خسته شدم دیگه از هرروز بیرون رفتن

بهترین کاره

منم دیگه نیستم داداش فقط آخر هفته ها بیرونم

دست خوش زندگی سالم خوب کاری میکنی

خیلی کم پیدا شدم دیگه

من واقعا پاکم ورزش هم شروع کردم 😂😂

آره داداش گفتم که ورزش میکنم کیر تو اعتیاد

داش پاکی عشق حال

sticker.webp0.14 KB

تو کارت درسته🤣🤣🤣🤣

Ta 5 ina khabam nemigire ownir nemidonm cheraaa

خودمم دارم میمیرم از بی خوابی

بخواب کسکش مگه مجبوری

Ownir man hamishe bidaram in vaghta vali alan dige khabam miad