uz
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

Kanalga Telegram’da o‘tish

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
309
Obunachilar
-124 soatlar
+177 kunlar
+8630 kunlar
Postlar arxiv
بچه ها این کانال داره اطلاعات دانشجو هارو میزاره این مادر جن.ده حکومتی رو ریپورت کنید،کثافت حروم ز**ده https://t.me/zambiyab

(زیست) ◾️◾️🍭

پر اندیشه گشتم.
پر اندیشه گشتم.

تو جدارش چای رفت:))) خب دیگه بهتر از این نمیشه

😐😂😂😂الان اینو دیدم، این چیهههههه، انگار سوراخ نبود قبلا😭😭😭
😐😂😂😂الان اینو دیدم، این چیهههههه، انگار سوراخ نبود قبلا😭😭😭

sticker.webp0.04 KB

در اصل اینجوری بود:)
در اصل اینجوری بود:)

اگه لیوان دو جداره دارید نذارید تو ماشین ظرف شویی، چون آب میره داخلش و بیرونم نمیاد تو لیوان من قهوه خشک شده بود وقتی از ماشی
اگه لیوان دو جداره دارید نذارید تو ماشین ظرف شویی، چون آب میره داخلش و بیرونم نمیاد تو لیوان من قهوه خشک شده بود وقتی از ماشین دراووردم دیدم داخلش یکم آب قهوه س و بیرونم نمیاد دیگه همونجا خشک میشه 😭و گلای خشک شده تورو ام خراب کرد خیسشون کرد و بعضیاشونو جدا کرد و جابه جاشون کرد پایینم نمیرن دیگه قاعدتا باید خشک شده پایین لیوان میبودن😭😭😂 (این هدیه مامان بزرگم بود خیلی دوسش دارم ولی خراب شد)

(فارسی) ◾️◾️🧟‍♀
(فارسی) ◾️◾️🧟‍♀

هیچکس برای تو, مادام که بخوای بازی دربیاری و بهانه بگیری هیچ راه حلی نداره هیچ!

(شیمی) ◾️◾️🤸🏻‍♀

(زیست) ◾️◾️🍓

بریم امروز رو نجات بدیم. part109:00 ta 10:30 part211:00 ta 12:30 part3 13:00 ta 14:30(10min❌) part4 15:00 ta 16:30(15min❌) part5 17:00 ta 18:30(50min✅) part619:00 ta 20:30
Study time: 7:45

به قول یه نفر: من خیانت کردم بارها و بارها، به خودم با معمولی بودن ، با دست کم گرفتن خودم،با بودن در کنار ادم های معمولی و حتی اشتباه با تلاش نکردن… با بهانه اوردم که نمیدونستم بهتر باشم .ولی میشد ، (میتونستم تحت هرر شرایطی)به خودم ظلم کردم . عقب موندم ولی دیگه اجازه نمیدم
I don’t let that shit happen again
ادم اشتباه ، کار اشتباه ، مسیر اشتباه، نمیذارم اتفاق بیوفتن… به خودم اجازه نمیدم به کم قانع شه… اجازه نمیدم پیشرفت رو فدای راحتی کنه! چیزهایی که برای بقیه اپشن بنظر میاد برای من عادیه این یعنی من باید اوج بگیرم. توانش رو‌دارم باید اجراش کنم… باید!🫆

sticker.webp0.05 KB

خیلی عصبی ام خسته ام از آدمای مجازی هر روز یه داستان مسخره دیگه نمیکشم واقعا منی که زیاد به همه چی اهمیت میدم و زیادی زودرنجم سختمه واقعا

اینو بفرست سیو مسیج ک هر روز بخونیش: هروقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه دیگه هیچوقت مزاحمش نشو! ارزش تو بیشتر از اینه ک بخوای خودتو ب زور تو دل کسی جا کنی.

sticker.webp0.04 KB

امروز پارت های کوتاه میخونم

part313:45 ta 14:45🪷 part416:00 ta 17:00🪷 part5❌17:30 ta 18:30🪷