uz
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

Kanalga Telegram’da o‘tish

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
200
Obunachilar
-1124 soatlar
-137 kunlar
+7230 kunlar
Postlar arxiv
07:45 ta 09:00🍰10:50 ta 12:05🍿21:35 ta 22:50🥑00:00 ta 00:30🍟 ✅01:15 ta 02:00🍩 27 شهریور, پنج ساعت

✅08:15 ta 09:30🌞 ✅10:00 ta 11:25🛼 ✅23:00 ta 00:20🍓 26 شهریور, چهار ساعت

یه مطلب جالب: ‏۳۰ اسفند ۱۴۱۲ باشکوه‌ترین گرفتگی رو داریم حدود ساعت ۲ ظهر خورشید گرفتگی شروع میشه، تاریکی مطلق رو وسط ظهر تجربه میکنیم و همزمان با باز شدن خورشید، سال ۱۴۱۳ آغاز میشه. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ماه گرفتگی❤️‍🔥 •1404/6/16
+2
ماه گرفتگی❤️‍🔥 •1404/6/16

Hidden - Khodaye Binahayat - 320.mp38.87 MB

🥲🩶
🥲🩶

🥹🍓
+4
🥹🍓

دیسیپلین یعنی خوابت میاد ولی بلند میشی! دیسیپلین یعنی این کار باید انجام بشه. . .‌ دیسیپلین یعنی من آرزوشو ندارم من به دستش میارم! دیسیپلین یعنی دلم پیتزا میخواد ولی دارم تخم مرغ آب‌پز میخورم! دیسیپلین یعنی تفریحو عقب میندازی چون الان وقت ساختنه... دیسیپلین یعنی خودتو به برنامه‌ت متعهد بدونی نه به بهونه هات ! دیسیپلین یعنی مدیریت خودت حتی وقتی هیچ کس نمیبینه دیسیپلین یعنی تکرار تکرار تکرار...

وضعیت:
وضعیت:

دندون عقلمو جراحی کردن خیلی درد داره😭

پناه می‌برم به موسیقی، قهوه، تمرین، باشگاه، کتاب... از شر آدم‌ها، آدم‌ها، آدم‌ها.

خدایا شکرت بابت همه چیز

سریال دکستر و شروع کردم به دیدن فعلا قسمت سومم😀🔪🩸

تاریخ امروز قشنگه🥹 04/05/06

حالم نسبتا خوب بود نودل درست کردم و خوردم اتاقم و کمی مرتب کردم چند صفحه کتاب خوندم دوش گرفتم، آرایش کردم رفتم خونه دوستم رفتیم بازار و دور زدیم بعدش برگشتیم خونشون و یه بستنی یخی خوردیم و برگشتم خونه😁الانم میخوام روتین پوستمو بعد مدت ها انجام بدم در کل خوش گذشت بهم شاید معنی زندگی همین لحظه های کوچیکه🍓 و من به دنبال همین لحظه های کوچولو

امروز یک مرداد