🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Yopiq kanal
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
215
Obunachilar
+124 soatlar
+67 kun
+1530 kun
Postlar arxiv
Repost from N/a
GOLD BUY TP 1/2/3/4 DONE ❤️💪😍
SL උඩට ගන්න
4442-4449 LEVEL වලට ආවම SELL එක දෙන්නම්
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD BUY 4420-4425
Take Point 4426
Take Point 4428
Take Point 4432
Take Point 4440
Open -4460
❌ STOP LOSS 4410
දැක්කද මගේ පලවෙනි buy support level එකට gold එක ආවා buy එක ගියා 💙💪😍
ඔන්න ඔහොමයි markt anlise කරන්නේ 💙😁😎
Repost from N/a
GOLD 5M BUY SUPPORT LEVEL 💪❤️😍
කහ පාට :- BUY SUPPORT LEVEL
Repost from N/a
ITRUSTLD ACCOUNT එකක් තීන හැමෝටම $15 GIFT VOUCHER ලැබිලා ඇති.ලොග් වෙලා ඒවා CLAIM කරගන්න ❤️💪😍
ACCOUNT එකක් නැති අය ACCOUNT එකක් හදන් CLAIM කරගන්න
ITRUSTLD ACCOUNT එකක් සාදා ගන්නා VIDEO එක :-
https://youtu.be/RNqsQIwzijE?si=-o8heXUpjzPlMcTm
ITRUSTLD REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
Repost from N/a
GOLD MARKT 1 WEEK ANLISE 💙😎
කහ පාට : BUY SUPORT LEVEL
කොල පාට : SELL RESISTANCE LEVEL
1. GOLD එකේ SELL එක ගියොත් 4404 /4354 එන්න පුලුවන්
ඒ LEVEL එකට ආවම මම කියන්නම් 4315-4327 එයිද කියලා
ඔය මම ඇදලා තීන සෑම SUPORT LEVEL එකින්ම NEWS නැති ඕනම වෙලාවක GOLD BUY වේ ❤️💪😎
2. GOLD MARKT එකේ BUY එක ගියොත් 4547/4581 යන්න පුලුවන්
5M ANLISE එක අනුව 4493/4513 එන්න පුලුවන්
මම දෙන ANLISE වලට TRDE කරන්න නොතෙරෙන අය ANLISE වලට TRDE කරන්න එපා
HEY TRADERS ❤️😍
TRIP එකක් ගියා අනේ උදේ ආවේ ඒකයි GROUP සද්දයක් නැතිව තිබ්බේ 🌝😎
VIP JOIN වෙන්න ගොඩ දෙනෙක් මැසේජ් දාලා තිබ්බා හවස් වෙලා ඇඩ් කරන්න CHEK කරලා 💙😍
$15200 account අප් කරන group එක පටන් ගත්ත දවසේ සිට අද වන තෙන් කිසිම signl එහෙකට stop los hit වී los එකක් ගිහින් නොමැත 😱❤️😍
Profit විතරයි මම කියන විදියට trde කරන්න කැමති අය එන්න vip මම ඔයාලව ගොඩදාන්නම්
Repost from N/a
ඔයාලගේ capital එක $15200 අප් කරන vip group එකක් පටන් ගත්තනේ දැනට සති දෙකට ඉස්සෙල්ලා 💙😍
$50/100/200 දාපු අයගෙන් මේ සති දෙක ඇතුලත දැනට 9 දෙනෙක් $1000 account up කර ඇත
මම මේ සතියේ අන්තිම තමා හැමෝගෙම account ,බලන්නේ balnce කොහොමද කියලා මම ටික චෙක් කරලා මගේ අයගේ තත්වේ ඔයාලට කියන්නම්
මගේ ඒ vip එකට ඔයාල join වෙන්න කැමතිනම් neex account එකක් හදන් vip group එකට join වෙන්න
Whatsapp :- 0755204732
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
ITRUSTLD ACCOUNT එකක් සාදා ගන්නා VIDEO එක :-
https://youtu.be/RNqsQIwzijE?si=-o8heXUpjzPlMcTm
ITRUSTLD REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එක කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/1ekV4Y75u3I?si=Jvc-dyBpLMmohrGF
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
Repost from N/a
තාම යන්නේ 4610-4615 මම දීපු සෙල් ❤️😍
අලුතෙන් තාම signl එකක් දීය හැක
මම හැමදාම signal දී අහන ඒ ලස්සන වචනය signal සුපිරි ආ කියා😱❤️😍
Signal service එහෙක කෙනෙක් මෙහෙම අහනෝ කියලා එයා වැඩ්ඩෙක් එකෙන්ම 💙💪😎
මොකද මගේ sl hit වී නොමැත profit විතමයි 💙💪😎
