uz
Feedback
سانا

سانا

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
398
Obunachilar
+424 soatlar
+267 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
عزیزم یعنی چی که میگی از سرکار اومدی استراحت کن؟ شما اینارو چیکارداری؟ شما حرف بزن حرف میزنی ما خستگی از تن‌مون میره.

بچمممممممم خودااااااا
بچمممممممم خودااااااا

لبوبو کادو گرفتم وای

بوسم تورا با هرنفس ای بختِ دور از دسترس

ایشون از بچگی عشقِ منه🎀.
ایشون از بچگی عشقِ منه🎀.

از۹ونیم سرکلاسم باز:( جمعه‌هایی که بیکاربودم قدر ندونستم

اقایون اکثرا اشتباهن،پس حداقل اشتباه‌تو خوشتیپ و قدبلند انتخاب کن💖

Repost from کاف
غمگینم، مثل این کامنت Artikal @Kafiha
غمگینم، مثل این کامنت Artikal @Kafiha

بیا بهش فکر نکنیم و کودکان بخونیم🎀
بیا بهش فکر نکنیم و کودکان بخونیم🎀

امروزم به انتظار گذشت..

اﻳﻦ دﻓﻌﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻧﺪارﻳﻢ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ ﻗﻮل ﻧﺪه ﻧﻪ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ ﺑﺮﻧﻤﻰ ﮔﺮدم اﻳﻦ دﻓﻌﻪ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ

بچها خوش اومدین🥹💖

photo content

من تو تمام موقعیت‌های مهم زندگیم:
من تو تمام موقعیت‌های مهم زندگیم:

از۹ونیم سرکلاسم گشنه تشنه خوابالو.

Repost from • رایمون
photo content

مُو سکوت کِردُم. خیلی ساله. واس چی بایس حرف بزنُم؟ شبیه اوُ موجُم که دلش موخواد برگرده، ولی دریا جز زده و نمی‌تونه. دلُم موخواد، ولی نم‌تونُم. ای شب هم هی داره کش می‌آید. گمونُم هیچ‌وقت صبح نمی‌شه. @raymonism

sticker.webp0.19 KB

سودا و امیر
سودا و امیر