uk
Feedback
نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

Відкрити в Telegram

Мы уважаем правила. И мы не рассылаем порнографические, жестокие или спам-сообщения. пожалуйста, обратите внимание! Мы уважаем авторские права и права читателей Мой любимый мессенджер? @Telegram @durov

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
4 266
Підписники
+1524 години
+3157 днів
+3 92230 день
Архів дописів
کنسل کنم؟

ریکتارو قوی کنید یذره مست کنم بیام کصکلک کنیم

بچه ها جاتون خالی داریم با آقا ممد پیک میزنیم بدخاتانه

شماها یک دلیل بیارید که چرا نباید به اکسم پیام بدم

امشب به اکسم پیام میدم میگام هر کی جلومو بگیره

Repost from N/a
اینم از نودت شیوا تا تو باشی چصی نیای https://t.me/nigerstan_bot?start=b956772cc59d
اینم از نودت شیوا تا تو باشی چصی نیای https://t.me/nigerstan_bot?start=b956772cc59d

حاجی دلتنگ اکسم شدم

اسم چنلو عوض کنم؟

بازار های شلوغ اگه باشه مثل پانزده خرداد گوشی و کیف پول

نه خب بستگی داره کجا باشه و چی باشه مغازه اگه باشه که سیگار و بقیه چیزا میزنم

قلب دخترارو🫰🫰

چی میدزدی🤣🤣🤣

داش من دوست داشتم دکتر شم ولی خب همه که نباید دکتر باشن که کشور به معتاد و دزد هم نیازمنده

بنظرم خیلی خوشگله و تو یک حسودی

این جنده دوهزاری رو بزار چنلت
این جنده دوهزاری رو بزار چنلت

درس چی میخونی؟ رشتت چیه؟

اه یکیم نیست پیامارو پاک کنه حوصله ندارم

ریدم ریدم ریدم چه کصی چنل جویین داده