uk
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Відкрити в Telegram

MBTI decoded, not defined.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
4 519
Підписники
+4524 години
+1677 днів
+3 37830 день
Архів дописів
https://t.me/MBTIcortex/3495 شما درست میگی من بد منظورمو رسوندم. پوزش.

نمی‌شه صفر و صد نگاه کرد.

شاید از نظر طرف مقابلت هم شما کاملا بی منطق و سراسر احساسی بودی.

اصلا اینطور فکری کسی نکرده، شما گفتی "منطقش صفر بوده" اون شخص حرفت رو نقض کرد

https://t.me/MBTIcortex/3490 مشکل همینه که فکر میکنیم تایپای شخصیتی همه چیز رو راجب ادم مشخص میکنه ولی آدما متفاوتن

من از واژه‌ی "گاها" استفاده کردم عزیز.

https://t.me/MBTIcortex/3489 همیشه نه یه سری افراد بیش از اندازه حساسیت نشون میدن و باعث میشن کسی که باشون تو رابطس اذیت شه

https://t.me/MBTIcortex/3461 من خودم istp ام ، دوستم isfj بود درسته واقعا مراقبه و ویژگی مثبت خیلی زیاد داره ولی مثلا به ریز ترین چیزایی که اصلا اهمیت ندارن یه جور وسواس طوری واکنش نشون میده😭

https://t.me/MBTIcortex/3488 خیلی دوست دارم زاویه دید اون رو هم ببینم.. اصلا نمیتونم یک intj غیرمنطقی رو تصور کنم

گاها نیاز‌های یک رابطه اسمشون حساسیت گذاشته می‌شه که فرار بشه ازش.

خودم enfp و اکسم intj نه اون منو درک میکرد و نه من اونو میزان منطقش توی رابطه صفر بود و اکثر مشکلاتمون بخاطر حساسیتای اون بود

خودم ENFP و کسی هم که باهاش در ارتباطم INFJ و ببینید خیلی بامزه اس چون هرچی میگه رو میفهمم و درک میکنم اینجوریم که: وای دقیقا منم همین احساس رو دارم یا منم میخواستم همینو بگم....اما پایان خوبی نداریم‌.‌.....

من entj با یه intj تو رابطه بودم هوش تحلیلی و تحصیلیش خوب بود مهربونتر از انتظار بود اوایل بیشتر اهمیت میداد و ابراز علاقه میکرد بعد ابراز علاقه من ، اون به کلی یه آدم دیگه شد از توهین به خانواده گرفته تا بادی شیم و فحشهای ناموسی

https://t.me/MBTIcortex/3451 سلام من isfpعم اون entpبود. مکمل بودیم. اون انرژی هر روزم بود و من آرامشش،اون کصخل درونمو بیدار می‌کرد و من احساساتِ دفن شده‌ش رو. بهم می‌گفت گریه خجالت نداره،بهش می‌گفتم تنهایی ترس نداره. نمی‌تونستم پیش بقیه حرف بزنم اما پیش اون پرحرف‌ترین بودم،نمی‌تونست پیش بقیه حتی ناراحت باشه اما پیش من مشکلی با تو بغل دراز کشیدن و غصه خوردن نداشت. معمولاً درس نمی‌خوندم اما به فکر آیندم باهاش به درس خوندن علاقه‌مند شدم،مشکل خواب داشت اما با ناز‌های من حتی روی سخت‌ترین جا هم خوابش میبرد. وسطای آهنگای وحشیش اگه یه آهنگ آرومِ لانا پیدا میشد رد جادوی عشق من بود. و در آخر ممنونم برای وجودش حتی توی خاطرات و ثبت احساساتِ رنگارنگ.

اگر داشتید دنبالش می‌گشتید اون رابطه ناسالمه و اگر توش بمونید واضحه نتیجه‌ش‌.

یک رابطه‌ی سالم نیاز به درک، شعور و فداکاری داره.

https://t.me/MBTIcortex/3481 خب چجوری میشه با این شخصیت غیر منطقی برخورد کرد؟ هرچیزی اصولی داره برای خودش اما یه سریا فقط مهم غرور خودشونه

Istp کلا خیلی ریلکسه ، درداشو برای خودش نگه میداره ، اگه شخصی براش مهم باشه توی سختی ها کنارش میمونه و درک خیلی خیلی بالایی داره ، به فضای شخصی و خط قرمزایی که داره فوق العاده احترام میزاره و اگه پا روی خط قرمزاش بزاری ممکنه یهو منفجر بشه ، آزادی زیادی لازم داره ، دوست داره کارای جدید امتحان کنه و موقع کسل بودن دوست داره تنها باشه تا شارژ بشه ، با عمل نشون میده چقدر یکیو دوست داره

فقط جواب های این سوال فور می‌خوره عزیزان.

https://t.me/MBTIcortex/3462 حالا من خودم istj اکسم intp دقیقا برعکس اون اینجوری بود که من همینم که هستم کلا برعکس چیزایی که این دوستمون گفتن و خب من خیلی تلاش کردم که این طرز فکرش درست بشه اما اشتباه از من بود اون واقعا همینی بود که هست😂