Cortex MBTI
Відкрити в Telegram
MBTI decoded, not defined.
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
4 519
Підписники
+4524 години
+1677 днів
+3 37830 день
Архів дописів
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3490
مشکل همینه که فکر میکنیم تایپای شخصیتی همه چیز رو راجب ادم مشخص میکنه
ولی آدما متفاوتن
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3489
همیشه نه
یه سری افراد بیش از اندازه حساسیت نشون میدن و باعث میشن کسی که باشون تو رابطس اذیت شه
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3461
من خودم istp ام ، دوستم isfj بود درسته واقعا مراقبه و ویژگی مثبت خیلی زیاد داره ولی مثلا به ریز ترین چیزایی که اصلا اهمیت ندارن یه جور وسواس طوری واکنش نشون میده😭
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3488
خیلی دوست دارم زاویه دید اون رو هم ببینم..
اصلا نمیتونم یک intj غیرمنطقی رو تصور کنم
4 519
خودم enfp و اکسم intj
نه اون منو درک میکرد و نه من اونو
میزان منطقش توی رابطه صفر بود و اکثر مشکلاتمون بخاطر حساسیتای اون بود
4 519
خودم ENFP و کسی هم که باهاش در ارتباطم INFJ و ببینید خیلی بامزه اس چون هرچی میگه رو میفهمم و درک میکنم اینجوریم که: وای دقیقا منم همین احساس رو دارم یا منم میخواستم همینو بگم....اما پایان خوبی نداریم......
4 519
من entj با یه intj تو رابطه بودم
هوش تحلیلی و تحصیلیش خوب بود
مهربونتر از انتظار بود
اوایل بیشتر اهمیت میداد و ابراز علاقه میکرد
بعد ابراز علاقه من ، اون به کلی یه آدم دیگه شد
از توهین به خانواده گرفته تا بادی شیم و فحشهای ناموسی
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3451
سلام من isfpعم اون entpبود.
مکمل بودیم.
اون انرژی هر روزم بود و من آرامشش،اون کصخل درونمو بیدار میکرد و من احساساتِ دفن شدهش رو.
بهم میگفت گریه خجالت نداره،بهش میگفتم تنهایی ترس نداره.
نمیتونستم پیش بقیه حرف بزنم اما پیش اون پرحرفترین بودم،نمیتونست پیش بقیه حتی ناراحت باشه اما پیش من مشکلی با تو بغل دراز کشیدن و غصه خوردن نداشت.
معمولاً درس نمیخوندم اما به فکر آیندم باهاش به درس خوندن علاقهمند شدم،مشکل خواب داشت اما با نازهای من حتی روی سختترین جا هم خوابش میبرد.
وسطای آهنگای وحشیش اگه یه آهنگ آرومِ لانا پیدا میشد رد جادوی عشق من بود.
و در آخر ممنونم برای وجودش حتی توی خاطرات و ثبت احساساتِ رنگارنگ.
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3481
خب چجوری میشه با این شخصیت غیر منطقی برخورد کرد؟ هرچیزی اصولی داره برای خودش اما یه سریا فقط مهم غرور خودشونه
4 519
Istp
کلا خیلی ریلکسه ، درداشو برای خودش نگه میداره ، اگه شخصی براش مهم باشه توی سختی ها کنارش میمونه و درک خیلی خیلی بالایی داره ، به فضای شخصی و خط قرمزایی که داره فوق العاده احترام میزاره و اگه پا روی خط قرمزاش بزاری ممکنه یهو منفجر بشه ، آزادی زیادی لازم داره ، دوست داره کارای جدید امتحان کنه و موقع کسل بودن دوست داره تنها باشه تا شارژ بشه ، با عمل نشون میده چقدر یکیو دوست داره
4 519
https://t.me/MBTIcortex/3462
حالا من خودم istj
اکسم intp
دقیقا برعکس اون اینجوری بود که من همینم که هستم کلا برعکس چیزایی که این دوستمون گفتن
و خب من خیلی تلاش کردم که این طرز فکرش درست بشه اما اشتباه از من بود اون واقعا همینی بود که هست😂
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
