uk
Feedback
انجمن ملی و شیر و خورشید دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان

انجمن ملی و شیر و خورشید دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان

Відкрити в Telegram

دانشجویان ملی‌گرا در مسیر فردای پس از استبداد این انجمن مستقل از دانشگاه است https://t.me/shir_khorshid_anjm #جاوید_شاه

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
871
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
-8430 день
Архів дописів
بیانیه رسمی انجمن های شیر و خورشید: به نام ایران زمین اخراج و تعلیق دانشجویان به دلیل شرکت در اعتراضات مسالمت‌آمیز، نشانه هراس از هرگونه صدای مخالف در دانشگاه است. آنچه امروز در دانشگاه‌ها جریان دارد، بیش از هر چیز به یک سیاست انتقام‌جویانه شباهت دارد؛ سیاستی که تلاش می‌کند با محروم کردن مخالفان از حق تحصیل، هزینه اعتراض را بالا ببرد. در کدام جامعه متمدن، دانشگاه به عرصه انتقام‌جویی و تسویه‌حساب سیاسی تبدیل می‌شود؟ چگونه می‌توان پذیرفت که دانشجویانی که از حق انسانی خود برای بیان اعتراض مسالمت‌آمیز استفاده کرده‌اند، با احکام تعلیق، اخراج و محرومیت از تحصیل مواجه شوند؟ همزمان، تبعیض آشکار در برخورد با دانشجویان بیش از پیش قابل مشاهده است. در بسیاری از موارد، دانشجویان عضو بسیج یا تشکل‌های مشابه بدون محدودیت امکان ورود و فعالیت در دانشگاه را دارند، در حالی که دانشجویان دیگر با موانع و محدودیت‌های گسترده مواجه می‌شوند و حراست با بدترین برخورد، جلوی ورود آنها را به دانشگاه برای فعالیت های علمی میگیرد. ما این روند را شدیدا محکوم می‌کنیم و خواستار پایان دادن به اخراج‌ها، تعلیق‌ها و تمامی اشکال فشار بر دانشجویان هستیم. دانشگاه متعلق به همه دانشجویان است، نه فقط کسانی که هم سو با حاکمیت هستند. سرکوب مخالفان ممکن است موقتاً سکوت ایجاد کند، اما نمی‌تواند مطالبه آزادی و عدالت را از میان ببرد. ✍️خسرو @shirokhorshid_iust @shir_khorshid_anjm

#موقت مثل سگ و گربه به هم پریدن😂😂😂

خداوند نگهدار مردم ایران باشد.

🤴پیام شاهزاده رضا پهلوی به ملت ایران امشب ساعت ۲۱ 👑📰 @IraneAzad_News
🤴پیام شاهزاده رضا پهلوی به ملت ایران امشب ساعت ۲۱ 👑📰 @IraneAzad_News

Repost from N/a
#خون_جاویدان ⚫امروز ۱۹ خرداد، ماه‌ها از آن روزهای تلخ گذشت و جوانانی مملو از شور زندگی دیگر به خانه بازنگشتند. اما «دلیری» آنان هنوز دست هم‌رزمانشان را می‌فشارد، برای امید، برای استقامت، برای روشن نگاه‌داشتن آتش ایمان. نامشان تکرار نشدنی و راه‌شان تمام ناشدنی است؛ هر کدامشان قصهٔ ناتمام آزادی این سرزمین‌اند و ″ما″ نقطهٔ پایان این قصه‌ایم.🖤 ❕همراهان گرامی، نشریه شیروخورشید امروز پروژه‌ای جدید را آغاز می‌کند.هدف آغاز پروژه #خون_جاویدان ، ثبت و مستند سازی جنایات وحشیانه رژیم به ویژه در دی ماه ۱۴۰۴ است؛ جنایاتی که رژیم فاسد و قاتل مرتکب شد، اما تلاش بر انکار و به فراموشی سپردن آن دارد. ‼️ما آن روزها را فراموش نکرده‌ایم -شلیک مستقیم در خیابان به سر و قلب مردمی با دست خالی -کشتار بی‌رحمانه معترضان -بازداشت‌های گسترده و شکنجه‌های وحشیانه در بازداشتگاه‌ها و اماکن نامشخص -کشتار و بازداشت نوجوانان، جوانان و دانشجویان بی‌گناه -فشار بر خانواده‌های داغدار و تهدید آنها برای سکوت جمهوری اسلامی در دی‌ ماه ۱۴۰۴ یکی از خونین‌ترین فصل‌های سرکوب خود را نوشت. این جنایت برگی از تاریخ وقیح جمهوری اسلامی است، و نخواهیم گذاشت به فراموشی سپرده شود. هدف این پویش ایجاد فضائی امن برای مستندسازی مواردی است که بخاطر سرکوب و فضای امنیتی، و یا نبود تریبون آزاد و‌ مستقل گزارش نشده‌اند. شما بگویید 🔻چه چیزی را چشمانتان دیدید؟ 🔻چه آسیب‌هایی بر شما و اطرافیانتان تحمیل شد؟ 🔻چه کسانی را از دست دادید؟ 🔻چه شکنجه‌ها و جنایاتی را شاهد بودید؟ ⭕هر روایت، هر سند، هر ویدیو و حتی هر خاطره کوچک قدمی ارزشمند در این مستندسازی می‌باشد. این جنایت به قدری عظیم بوده که پس از گذشت ماه‌ها، حتی به گوشه کوچکی از آن هم اشاره نشده. ⚪شما همراهان گرامی، معترضان میدانی و خیابانی، لحظاتی را تجربه‌ کرده‌اید که شاید در هیچ فیلمی دیده نشده و در جایی از آن سخن گفته نشده است؛ حال وقت آن است که دست از سکوت برداشته و از جنایات این رژیم پرده برداریم. و در نهایت در روز آزادی تمام این اشخاص و تمام جنایتکاران جمهوری اسلامی به مجازات خواهند رسید، و این اسناد گواهی بر مشروعیت مجازات عوامل و حامیان این حکومت خواهد بود. خون دی‌ ماه هرگز خشک نخواهد شد. #خون_جاویدان ❌تاکید می‌شود که تنها راه ارتباطی با ما، دایرکت نشریه شیروخورشید می‌باشد.❌ - نشریه شیر و خورشید🦁☀️ @shirkhorshid_news @shir_khorshid_anjm

Repost from N/a
#آموزشی #مهم ⚠️ نکته امنیتی مهم همراهان عزیز؛ در شرایط فعلی فعالیت سیاسی و اعتراضی ریسک بالایی دارد و لازم است نکاتی مهم را گ
#آموزشی #مهم ⚠️ نکته امنیتی مهم همراهان عزیز؛ در شرایط فعلی فعالیت سیاسی و اعتراضی ریسک بالایی دارد و لازم است نکاتی مهم را گوش زد کرد: تمام اپراتورهای تلفن همراه کشور کاملا تحت کنترل جمهوری اسلامی و نهادهای امنیتی هستند. یعنی هر زمان که بخواهند، می‌توانند از سیم‌کارت شما سواستفاده کنند، مکالمات و پیامک‌ها را نظارت کنند یا حتی از آن برای ردیابی و شناسایی استفاده نمایند. به همین دلیل، لطفا موارد زیر را جدی بگیرید: 🔻تلگرام همچنان امن‌ترین پیام‌رسان برای فعالیت‌های اعتراضی است. 🔻ترجیحا از اکانت فیک با شماره مجازی (خریداری شده از سایت‌های خارجی) استفاده کنید نه شماره شخصی خود. 🔻حتما احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید و از Passkey استفاده نمایید تا حتی در صورت دسترسی به شماره، ورود به اکانت برای آنها غیرممکن شود. ❌امنیت شما اولویت مطلق است.❌ 🟢با بازنشر و آگاه‌سازی هرچه بیشتر ریسک امنیتی خود و دیگر معترضان را کاهش دهید. نشریه شیروخورشید🦁☀️ 🖋️ Zorvex @shirkhorshid_news

نظرات مختلف را در باب جاویدنام های دیماه خواندم، بگذارید برایشان کمی قلم بنویسم. «هیچ قطره خونی که در مسیر آزادی، کرامت و حق‌طلبی بر زمین می‌چکد، هرگز تباه نمی‌گردد.» خون آن ۴۰ هزار انسان، جان‌های شیفته و بی‌گناهی که در روزهای تلخ اعتراضات دی‌ماه توسط حکومت جمهوری اسلامی ریخته شد پایان یک مسیر به شمار نمی‌آید، بلکه سرآغاز جوشش یک بیداری بزرگ و بازگشت‌ناپذیر است. شاید در نگاه اول و در اوج خفقان، این‌گونه به نظر برسد که سرکوب و تاریکی پیروز میدان است، اما تاریخ همواره گواه داده که خون به‌ناحق ‌ریخته، توانی فراتر از ماشین سرکوب، گلوله و زندان در خود نهفته دارد. جان‌های عزیزی که در خیابان‌ها پر کشیدند، امروز بذر آگاهی و شجاعت را در دل میلیون‌ها انسان دیگر رویانده‌اند. این جان‌فشانی‌ها طلسم وحشت را در هم شکست و به جامعه نمایاند که اراده‌ی جمعی برای تغییر، از هر ارعابی نیرومندتر عمل می‌کند. خشونت عریان در برابر دست‌های خالیِ معترضان، چهره‌ی واقعی سیستم را برای تمام جهان عیان ساخت و پایه‌های مشروعیت آن را برای همیشه فرو ریخت. از دل این تاریکی، فرهنگ اصیل دادخواهی سر برآورد؛ جایی که امروز خانواده‌های دادخواه با مشعلی فروزان از یاد عزیزانشان، پرچم‌دار مقاومت‌اند و اجازه نمی‌دهند حقیقت در غبار فراموشی محو گردد. این فداکاری‌ها تفاوت‌ها را کنار زد، دردی مشترک آفرید و اتحادی بی‌سابقه برای خلق فردایی بهتر بنا نهاد. آنان از میان ما نرفتند تا تنها به برگ‌هایی غبارگرفته در تقویم بدل شوند؛ بلکه جان فدا کردند تا تک‌تک ما گواه و راوی مظلومیت و شجاعتشان باقی بمانیم. امروز، یاد آن آزادگان در رگ‌های جامعه‌ای نبض می‌زند که دیگر راهی برای بازگشت به عقب نمی‌شناسد. این ایستادگی‌ها عمیقا اثربخش‌اند، چرا که شالوده‌ی تغییرات بنیادین فردا بر دوش همین فداکاری‌های بی‌بدیل استوار است و بذرهای کاشته‌شده در تاریک‌ترین روزها، بی‌شک در پگاه آزادی به بار خواهند نشست. وظیفه ما مشخص است، نباید بگذاریم که قهرمانانان انقلاب شیر و خورشید به فراموشی سپرده شوند. پاینده ایران #جاوید_شاه انجمن ملی و شیر و خورشید دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان @iut_melli

***نظرات مختلف را در باب جاویدنام های دیماه خواندم، بگذارید برایشان کمی قلم بنویسم.*** «هیچ قطره خونی که در مسیر آزادی، کرامت و حق‌طلبی بر زمین می‌چکد، هرگز تباه نمی‌گردد.» خون آن ۴۰ هزار انسان، جان‌های شیفته و بی‌گناهی که در روزهای تلخ اعتراضات دی‌ماه توسط حکومت جمهوری اسلامی ریخته شد پایان یک مسیر به شمار نمی‌آید، بلکه سرآغاز جوشش یک بیداری بزرگ و بازگشت‌ناپذیر است. شاید در نگاه اول و در اوج خفقان، این‌گونه به نظر برسد که سرکوب و تاریکی پیروز میدان است، اما تاریخ همواره گواه داده که خون به‌ناحق ‌ریخته، توانی فراتر از ماشین سرکوب، گلوله و زندان در خود نهفته دارد. جان‌های عزیزی که در خیابان‌ها پر کشیدند، امروز بذر آگاهی و شجاعت را در دل میلیون‌ها انسان دیگر رویانده‌اند. این جان‌فشانی‌ها طلسم وحشت را در هم شکست و به جامعه نمایاند که اراده‌ی جمعی برای تغییر، از هر ارعابی نیرومندتر عمل می‌کند. خشونت عریان در برابر دست‌های خالیِ معترضان، چهره‌ی واقعی سیستم را برای تمام جهان عیان ساخت و پایه‌های مشروعیت آن را برای همیشه فرو ریخت. از دل این تاریکی، فرهنگ اصیل دادخواهی سر برآورد؛ جایی که امروز خانواده‌های دادخواه با مشعلی فروزان از یاد عزیزانشان، پرچم‌دار مقاومت‌اند و اجازه نمی‌دهند حقیقت در غبار فراموشی محو گردد. این فداکاری‌ها تفاوت‌ها را کنار زد، دردی مشترک آفرید و اتحادی بی‌سابقه برای خلق فردایی بهتر بنا نهاد. آنان از میان ما نرفتند تا تنها به برگ‌هایی غبارگرفته در تقویم بدل شوند؛ بلکه جان فدا کردند تا تک‌تک ما گواه و راوی مظلومیت و شجاعتشان باقی بمانیم. امروز، یاد آن آزادگان در رگ‌های جامعه‌ای نبض می‌زند که دیگر راهی برای بازگشت به عقب نمی‌شناسد. این ایستادگی‌ها عمیقا اثربخش‌اند، چرا که شالوده‌ی تغییرات بنیادین فردا بر دوش همین فداکاری‌های بی‌بدیل استوار است و بذرهای کاشته‌شده در تاریک‌ترین روزها، بی‌شک در پگاه آزادی به بار خواهند نشست. وظیفه ما مشخص است، نباید بگذاریم که قهرمانانان انقلاب شیر و خورشید به فراموشی سپرده شوند. پاینده ایران #جاوید_شاه انجمن ملی و شیر و خورشید دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان @iut_melli

روز آزادی نزدیک است...

ترامپ: مردم ایران، ساعت آزادی شما نزدیک است؛ از خانه خارج نشوید چون بمب‌ها همه جا خواهند بود. وقتی کارمان تمام شد، به شما اعلام می‌کنیم و شما کنترل را به دست خواهید گرفت - این فرصت شماست. ترامپ: تمام نیروهای نظامی ایران از جمله ارتش یا پلیس یا باید سلاح‌هایشان را زمین بگذارند و تسلیم شوند یا با مرگ حتمی روبرو خواهند شد. 📰 www.AutNews.org 🤳 @AutNews_org 📱 @AutNews_org 📱 @EEAUT

قابل توجه اساتیدی که پشت نظام خونخوار اسلامی ایستاده اند، دیگر برای تغییر موضع دیر است، به سراغ تک به تک حرامزادگان جمهوری اسلامی خواهیم آمد. مرگ بر کلیت نظام جمهوری اسلامی پاینده ایران #جاوید_شاه انجمن ملی دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان

هم‌میهنان عزیزم، لحظاتی سرنوشت‌ساز پیشِ روی ماست. کمکی که رئیس‌جمهور ایالات متحده به مردم شجاع ایران وعده داده بود، اکنون رسیده است. این یک مداخله بشردوستانه است؛ و هدف آن، جمهوری اسلامی، دستگاه سرکوب و ماشین کشتار آن است؛ نه کشور و ملت بزرگ ایران. اما، با وجود رسیدن این کمک، پیروزی نهایی هم‌چنان به دست ما رقم خواهد خورد. این ما ملت ایران هستیم که در این آخرین نبرد کار را تمام خواهیم کرد. زمان بازگشت به خیابان‌ها نزدیک است. اکنون که جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است، پیام من به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور روشن است: شما سوگند خورده‌اید حافظ ایران و ملت ایران باشید، نه حافظ جمهوری اسلامی و سرکردگانش. وظیفه شما دفاع از مردم است، نه دفاع از رژیمی که با سرکوب و جنایت، میهن ما را به گروگان گرفته است. به ملت بپیوندید و به یک گذار باثبات و امن کمک کنید. در غیر این صورت، با کشتی درهم‌شکسته خامنه‌ای و رژیمش غرق خواهید شد. و پیام من به رئیس‌جمهور ایالات متحده، پرزیدنت ترامپ، این است: ملت شریف ایران، با وجود سرکوب و کشتار وحشیانه این رژیم، نزدیک به دو ماه با دلاوری ایستادگی کرد. اینک از شما می‌خواهم بیشترین احتیاط ممکن را برای حفظ جان غیرنظامیان و هم‌میهنانم به کار ببرید. مردم ایران، متحدان طبیعی شما و جهان آزادند، و یاری شما در سخت‌ترین دوره تاریخ معاصر ایران را فراموش نخواهند کرد. و به شما هم‌میهنان عزیزم در ایران: در این ساعت‌ها و روزهای حساس، بیش از هر زمان دیگر باید بر هدف نهایی خود متمرکز بمانیم: بازپس‌گرفتن ایران. من از شما می‌خواهم که در حال حاضر در خانه‌های خود بمانید و آرامش و امنیت خود را حفظ کنید. هوشیار و آماده باشید تا در زمان مناسب، که به‌طور دقیق به اطلاع شما خواهم رساند، برای اقدام نهایی به خیابان‌ها باز گردید. پیام‌های من را از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ماهواره‌ای دنبال کنید. اگر در اینترنت و ماهواره اختلال ایجاد شد، از طریق امواج رادیویی با شما در تماس خواهم بود. ما به پیروزی نهایی بسیار نزدیکیم. می‌خواهم هر چه زودتر در کنار شما باشم تا با هم ایران را پس بگیریم و دوباره بسازیم. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi

سپیده دم آزادی نزدیک است

موشک های تاماهاوک آمریکا در عراق 📝  AmirF15 👑 @Fighter_Radar

دوستان اسم هارو یادداشت داشته باشید ⏳

بترسید، روزی که ورق برگردد به سراغ تک به تکتان خواهیم آمد

یاران هم‌قسم و مشعل‌داران آگاهی، هنگامی که امواج یک طوفان بزرگ جهانی به صخره‌های استبداد می‌کوبد و توجه تمام دنیا به درگیری قدرت‌های خارجی جلب می‌شود، ما نباید تنها تماشاگرِ خاموشِ این صحنه باشیم. حتی اگر طوفانِ حوادث و تقابل با بیگانگان، پایه‌های این عمارت پوسیده را در هم بشکند و جهان به تماشای سقوط ظالمان بنشیند، نباید فریب بخوریم و رسالت اصلی خود را پایان‌یافته بپنداریم. گرد و غبار این درگیری‌های بیرونی نباید چشم ما را بر حقیقتی بزرگ ببندد: حساب ما با کسانی که در تمام این دهه‌ها، جان ده‌ها هزار سروِ آزاد این سرزمین را گرفتند، هنوز تسویه نشده است. دادخواهیِ آن خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده، با هیچ جنگ و دخالت خارجی جایگزین نمی‌شود. ما صاحب این خانه‌ایم و این ماییم که باید ریشه‌ی تباهی را به دست خود از خاک میهن بیرون بکشیم. صفوف خود را فشرده‌تر کنید، اسیر موج‌سواری رسانه‌ها نشوید و آتش عصیان و بیداری را در سینه‌هایتان شعله‌ور نگه دارید. روز تسویه‌حسابِ تاریخیِ ملت ما نزدیک است. برای بازپس‌گیری ایران و پایان دادن به این شب تاریک، همه منتظر فراخوان شاهزاده باشید. پاینده ایران و نابود باد کلیت نظام جمهوری اسلامی #جاوید_شاه انجمن ملی دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان @iut_melli

اگر فراخوان پابرجا باشد شرکت میکنید؟
Anonymous voting

اطلاعیه کارزار ایران را پس می‌گیریم: معرفی پیام‌رسان کاملا امن «زمزمه» برای حفظ ارتباط با یکدیگر در زمان قطع اینترنت پیام‌رسا
اطلاعیه کارزار ایران را پس می‌گیریم: معرفی پیام‌رسان کاملا امن «زمزمه» برای حفظ ارتباط با یکدیگر در زمان قطع اینترنت پیام‌رسان «زمزمه» که توسط گروهی از برنامه‌نویسان آزادیخواه و مورد اعتماد طراحی و ساخته شده است، در حال حاضر فقط برای تلفن‌های اندروید و به صورت فایل APK در دسترس است، و به زودی بر روی گوگل‌پلی نیز قرار می‌گیرد. هر چه عده بیشتری این پیام‌رسان را نصب کنند، کارآیی آن در زمان قطع اینترنت بالاتر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که زمزمه را هم‌اکنون نصب و در همه گروه‌های خانوادگی و دوستی نیز تبلیغ کنید. لینک دانلود: https://zemzeme.app/download.html @OfficialRezaPahlavi

موش اعظم رو زدن؟ یا نوچه هاشو؟