uk
Feedback
ProxyArc

ProxyArc

Відкрити в Telegram

اکانت پشتیبانی کانال @ProxyArc_live

Показати більше
6 860
Підписники
-2424 години
-1257 днів
+46730 день
Архів дописів
سپاه علام کرد تنگه هرمز رو بسته! @ProxyArc

پادگان صالح اباد و سلیمان بگ شهر بانه رو زدن کل خیابونا پر شده از سربازایی که دارن فرار میکنن @ProxyArc

بازم به پروکسی نیاز دارین؟ @ProxyArc

🔴فوری صدای انفجار همزمان در تهران ارومیه اصفهان بوشهر @ProxyArc

پدافند فعال شده تو تهران و صدای انفجار شنیده شده

موج جدید حملات به تهران @ProxyArc

زنجان @ProxyArc
زنجان @ProxyArc

تبریز و ارومیه رو دارن میزننن @ProxyArc

مردم ایران دشمن ما نیستند. آرمان‌ها و مبارزه قهرمانانه آن‌ها برای آزادی در مواجهه با ظلم بی‌رحمانه، قابل تحسین است. وزیر خارج
مردم ایران دشمن ما نیستند. آرمان‌ها و مبارزه قهرمانانه آن‌ها برای آزادی در مواجهه با ظلم بی‌رحمانه، قابل تحسین است. وزیر خارجه اسرائیل: کابینه امنیتی به رهبری نخست وزیر نتانیاهو، صبح زود امروز تنها تصمیم درست را برای امنیت اسرائیل و آینده مردم ما گرفت. با وجود خطرات قابل توجه، خودداری از اقدام بسیار خطرناک‌تر از تصمیم به اقدام بود. زمان اقدام اکنون است. تأخیر به رژیم ایران اجازه می‌داد تا به سطحی از مصونیت برای برنامه هسته‌ای خود و همچنین تولید انبوه موشک‌های بالستیک دوربرد برسد. مردم ایران دشمن ما نیستند. آرمان‌ها و مبارزه قهرمانانه آن‌ها برای آزادی در مواجهه با ظلم بی‌رحمانه، قابل تحسین است. دشمن، رژیم متعصب و قاتل جمهوری اسلامی است که نابودی اسرائیل را بر پرچم خود حک کرده و پیوسته برای تحقق برنامه خود تلاش کرده است. همکاری با دوست و متحد بزرگ ما، ایالات متحده آمریکا، از نظر عمق و اهمیت بی‌سابقه است. برای ارتش اسرائیل و تمام نیروهای امنیتی‌مان آرزوی موفقیت دارم! @ProxyArc

🔴حملات جدید اسراییل و امریکا شروع شد @ProxyArc

در سرزمین ما، خورشید همیشه زیر سایه است و ما باید با چراغ قوه خودمان حرکت کنیم. اما چراغ قوه ما در بیشتر موارد، نوری برای خودمان است نه برای دیگران. ما باید یاد بگیریم که چراغ قوه مان را برای دیگران نیز روشن کنیم. و در این راه، باید با خودمان بجنگیم. خودمان را باید تغییر دهیم و خودمان را باید بشناسیم. و در این بین، باید با دیگران هم بجنگیم. و در این جنگ، باید خودمان را از بین ببریم. 🌐 پروکسی‌های تازه و پرسرعت (MTProto): برای اتصال، روی سرورهای زیر کلیک کنید 👇 🆔 @ProxyArc

عراقچی: «تقریبا» همه مسئولان زنده هستند! منو یاد محمد سعید الصحاف وزیر تبلیغات صدام میندازه و دروغهاش زمانی که تانکهای ارتش امریکا فرودگاه بغداد رو گرفته بودن و میگفت ما آنها را در بابل چند صد کیلومتری بغداد متوقف کرده ایم @ProxyArc

دونالد ترامپ: تنها چیزی که می‌خواهم آزادی برای ایران است دونالد ترامپ گفت نگرانی اصلی او «آزادی» برای مردم ایران است. او افزود: «تنها چیزی که می‌خواهم آزادی برای مردم است.» ترامپ در پاسخ به این پرسش که میراث او در پی این اقدام نظامی و تلاش برای تغییر حکومت در ایران چه خواهد بود، افزود: «من کشوری امن می‌خواهم و به آن دست خواهیم یافت.» متن کامل مصاحبه @ProxyArc

رسما تایید شد @ProxyArc

تنگه هرمز رو باز یادشون رفت ببندن😁 @ProxyArc

ترامپ خطاب به سپاه :یا تسلیم شوید یا مرگ در انتظار شماست @ProxyArc

🔴دونالد ترامپ : تنها چیزی که میخوام آزادی واسه مردم ایرانه؛ من یه کشور امن میخوام، و این چیزیه که خواهیم داشت. @ProxyArc