uk
Feedback
The clownfish 🇪🇸🇩🇪🇳🇱🇧🇷

The clownfish 🇪🇸🇩🇪🇳🇱🇧🇷

Відкрити в Telegram

: @rednoseybot 𝖲𝗁𝖾/𝗁𝖾𝗋 🏎 : 𝖮𝖯𝟪𝟣 ⚽ : 𝖡𝗅𝖺𝗎𝗀𝗋𝖺𝗇𝖺 <𝟪>, 𝖳𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇𝗁𝖺𝗆 <𝟥𝟩>, <14> 𝖭𝖾𝗐𝖻𝗂𝖾 𝖠𝗋𝗍𝗂𝗌𝗍 :𝗉

Показати більше
Іран158 969Категорія не вказана
86
Підписники
+724 години
+137 днів
+4330 день
Архів дописів
حتی نمیدونم دارم چی میگم

جالب‌ترین بازی‌ها هم همیشه باید ساعت چهار صبح باشن

باور کنین جالب ترین چیز دنیاست توی چهار صبح

انقدر بیکار و ان ایمپلویدم نشستم با علاقه به مناظره های ملت امریکایی توی لایو های تیک‌تاک گوش میکنم

اره بچه‌ها زمان ما یه بازی بود توی جام جهانی که هنوز میگن یه دیلی دیگه خورده و اونجا هنوز داره بارون میاد هیچکس نمیدونه توی استادیوم فیلادلفیا چخبره دیگه تسخیر شده اونجا

احساس میکنم قراره با نوه‌هام راجب افسانه ادامه بازی فرانسه صحبت کنم

اون گیف رافی که میگه‌ جمع کن بابا مگه مسخره شماییم*

۵۰ فاکینگ دقیقه؟؟؟؟؟

بابا این بازی فرانسه چی شد خوابمون میادا

حالا هی کیر توش شد

یک بار از یه خرگوشی که ازش یه فن فیک باحال خوندم خوشم اومدا

sticker.webp0.07 KB

چرا اینطوریه

چری ان تاپ

من عقبم

از این به بعد باید اسمشو سانسور میکنم

واقعا خب اوکی

همین‌ چند روز پیش تایید شد خود گوس ورکس گفت