uk
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Відкрити в Telegram

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Показати більше
464
Підписники
Немає даних24 години
-157 днів
+3630 день
Архів дописів
انا كالت بس عوز اكل تانى

ف حد عند زينا ف السويس

بس اديت امى عيديه لى تانى مره

مصلتش ولا حت عيديه

نغير بقا البروفايل

بس خت كام صورة طرش

كان زحمه اواى

اهو المكان لى كنت بصلي فيها
اهو المكان لى كنت بصلي فيها

انا روحت اصلى ملقتش مكان بقيت متفرج

لأجل أننا مُسلمون ، وتعظيم شعائرِ الله فريضة ، عيدُكم مُبارك ، وكُل عامٍ وأنتم بخير وينعاد عليكُم بالخير واليُمن والبَركاتّ 🤎

Happy Eid 😉
كل عام وانتم بألف خير وعافيه 🌷

صلاااة الفجر يا احباب✨️💙🦋

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

نت تقيل عندى

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)