uk
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Відкрити в Telegram

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Показати більше
467
Підписники
Немає даних24 години
-177 днів
+4930 день
Архів дописів
لـ تبادل: @BttF25_bot يَدي في يدك مِن شَبـابي حتَى المَشيبُ 🫶❤️. https://t.me/B_T_F_25/21384

حَقيقِىٰ من القَنوات الجميلة كُلّها صور و حُب وفَراشَات✨💘 هتعجبكوا جِدًّا.💘")) https://t.me/wr_sohila/16068

اللهمَّ قَرَّ أعيُنَ طُلَّابِ الثانويةِ العامةِ فَرَحًا وليس حُزنًا يا الله.

اتفاعلوا 🥺🥺

ليسَ بِكثرَتِهم، وإنَّما بِمَن يأتيكَ دونَ أن تُناديه💕.
ليسَ بِكثرَتِهم، وإنَّما بِمَن يأتيكَ دونَ أن تُناديه💕.

في جملة علقت معايا بتقول "إمسك في اللي فاهم حقيقة قلبك بغض النظر عن تصرفاتك" وحقيقي الواحد بيبقي محتاج اللي يفهمه من جواه، اللي يمتص غضبه وقت عصبيته، اللي ميلومنيش علي حاجات عملتها غصب عنى، اللي مهما حصلى عمره مايتغير معايا ولا يسبنى لوحدي، اللي شايفنى حلو في أسوأ حالاتى، واللى يقدر يتفاهم تفاهتى وتفكيري الطفولى، اللى يقدر يتقبلنى بكل حالاتى المزاجيه فى كل الاوقات مع كل الظروف.♥♥♥♥♥♥🫶🏻

Safety🤍🤍🤍🤍🤍" " )) .
Safety🤍🤍🤍🤍🤍" " )) .

Repost from غداً
لطالما كان مفهومي للحُب متغيراً بإختلاف مراحل عمري، وبقدر ماكنت أرغب به صارخاً، مغامراً، مقاتلاً، مندفعاً للجنون، بقدر ما أحبه الآن هادئاً، مسالماً، يمرّ مثل نسمه دافئة في معارك حياتي اليومية، نحن متعبون من مقاومة هذا العالم بما يكفي، ولا نريد سوى شجرة آمنة وقلوب تحب سعادتنا.