uk
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Відкрити в Telegram

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Показати більше
460
Підписники
-524 години
-137 днів
+2530 день
Архів дописів
انا مش عارف اسال اصلا عشان يجى يكسفنى علاقاتي بيه مش كويس

صح بس اعرف سبب كدب اول او سيبگ منو

هو لى يكدب فكره هنا لى يكدب مره يكدب الف

ممكن تكون حسيت

بس طلاما طيوب وفيهه سبب لكدب مثلاً عشان يحافظ عليگ خليگ

بس هو ميعرفنيش مسالنيش

حسيت مره انو بيغير هو ميعرفنيش ممكن يكون بيغير

نت طيب ليهه

مش بحب اعمل لى حد بلوا حتى لو عمل اى

اعملوا بلوگ

انا بفكر ف كده هو لى يجى يتكلم معاى انا مغلطتش معاه

خلاص م تكلم معو تان وسيبگ

اكيد فيهه سبب خله يكذب اعرف منو كدب ليهه

مش فاكر بس لى حاسه هو مش حابب يتعامل معاى