↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'
Відкрити в Telegram
بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT
Показати більше469
Підписники
-124 години
-317 днів
+4830 день
Архів дописів
يا ربّ.. فيكَ الرجاء سبحانك وإن ضلَّ السَّعي وانسدّت الطرق وانقطعت حبال الأسباب. اللهم إنَّ في تدبيرك ما يُغني عن الحيَل، وفي كرمك ما هو فوق الأمل، أصلح لنا شأننا كلّه
ولا تَكِلنا لأنفسنا طرفة عين : ))
نصلي عليك ف وقت الضيق نلاقي قلوبنا مرتاحه !
صلوا عليه وسلموا تسليماً ❤
*_﴿ ثُمَّ يَأتي مِن بَعدِ ذلِكَ عامٌ فيهِ يُغاثُ النّاسُ ﴾_*
*_اللهم إنا نسألك خيࢪ هذه السنة ونعوذ بك من شࢪّها .._*
*_ڪل عامٍ ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وأن محمدًا ࢪسول ﷲ ونحن إلۍ ﷲ أقࢪب 💗._*
Repost from "ركنٌ هادئ"
*_﴿ ثُمَّ يَأتي مِن بَعدِ ذلِكَ عامٌ فيهِ يُغاثُ النّاسُ ﴾_*
*_اللهم إنا نسألك خيࢪ هذه السنة ونعوذ بك من شࢪّها .._*
*_ڪل عامٍ ونحن نشهد أن لا إله إلا الله وأن محمدًا ࢪسول ﷲ ونحن إلۍ ﷲ أقࢪب 💗._*
ثُمَّ يَأتِي هُدوء اللّيلْ لِيُثبِتَ لكَ ..
أنَّ الضَجِيج بِداخِلك ؛ وَليسَ مِنْ حَولِك!"..🖤🍂
سمعت ست حلوة أوي بتتكلم مع بنتها بتقولها " خدي اللي تعرفي تختلفي وتتفاهمي معاه من غير هجران، يا بنتي لو على الاتفاقات فناس كتير بتتفق وعند أول خلاف بتمشي انما اللي بيعرفوا يتفاهموا بيكملوا .. الود بيعيش وبيخلي الناس تعيش، فضلت طول اليوم بفكر في الجملة الاخيرة دي وافتكرت حد مره قالي:'' ربنا يديك اللي قلبه يودك قبل ما يحبك ''♡.
-لقائله
ربنا مقالش في البداية لسيدنا آدم متاكلش،
ربنا قال له أول حاجة: " لا تقترب "
لإن لو قربت أكيد هتاكل؛ فلازم تبعد عن مصدر المعصية ومتقربش لإنك ضعيف.
احترم ضعف قلبك، احترم ضعفك.
- د/ أحمد عبدالمنعم.
لعبة روليت أحكام || @i8hwbot
👥 المشاركين: 0/25
🏆 لم يتم أختيار الفائز بعد
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
