uk
Feedback
Let's help

Let's help

Відкрити в Telegram

برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Показати більше
4 021
Підписники
Немає даних24 години
+667 днів
+27530 день
Архів дописів
برای مادرت حسابی دعا می‌کنیم امیدوارم زودتر روند درمانش خوب و خوب تر پیش بره از اونجایی که خودمم درگير این بیماری (سرطان خون)
برای مادرت حسابی دعا می‌کنیم امیدوارم زودتر روند درمانش خوب و خوب تر پیش بره از اونجایی که خودمم درگير این بیماری (سرطان خون) هستم، سعی کن باهام در ارتباط باشی و هرجا کمک مالی یا غیره نیاز داشتی روم حساب کنی

720120010000008351173677 اینم شماره شبای کارت برای کسایی که با شماره کارت نتونستن واریز کنن (روش بزنین کپی میشه) سلام خسته نباشید من سوگندم چنل رویای من:)

ممنون می‌شم شماره شبات رو بدی برات پایا کنم هر سه تا کارتت محدودیت تراکنش خورده مبلغ دو سه میلیون قبول نمیکنه

https://pacs.tabrizhospital.ir/?query=utEay5gfqd8=N/A باسلام. لطفا جهت مشاهده تصاویر پزشکی خود به لینک زیر مراجعه بفرمایید. با تشکر - بیمارستان ولیعصر https://pacs.tabrizhospital.ir

بالایی دورش خط کشیده نگا‌کنید باید بین ۱ تا ۲۳ باشه مال این ۱۴۰ هست... من نمی‌دونم اینا چین دکتر گفته خطرن..
بالایی دورش خط کشیده نگا‌کنید باید بین ۱ تا ۲۳ باشه مال این ۱۴۰ هست... من نمی‌دونم اینا چین دکتر گفته خطرن..

کمبود های بدن شو:)))
کمبود های بدن شو:)))

اینجا هم بیمارستان بود... من هرچی مدرک داره کم کم داره پیداش میکنم میذارم اینجا(که برای یه سری دوستان سوتفاهم نشه:))
اینجا هم بیمارستان بود... من هرچی مدرک داره کم کم داره پیداش میکنم میذارم اینجا(که برای یه سری دوستان سوتفاهم نشه:))

بچها این آزمایشش هم ۲۱ ام میاد من همه شو اینجا میذارم!🙏🏻
بچها این آزمایشش هم ۲۱ ام میاد من همه شو اینجا میذارم!🙏🏻

از درمان ها عکس بفرستی من کل ۲ میلیون‌رو برات واریز می‌کنم عزیزم

سلام بچها امیدوارم حالتون خوب باشه. اون روز دکتر گفت مامانت احتمال داره مبتلا به mm باشه بعد بردیمش رادیولوژی و بیوپسی مشخص ش
سلام بچها امیدوارم حالتون خوب باشه. اون روز دکتر گفت مامانت احتمال داره مبتلا به mm باشه بعد بردیمش رادیولوژی و بیوپسی مشخص شد مامانم مبتلا به سرطان mm است! و خودش هنوز نمیدونه چون من توانایی اینو ندارم بهش بگم:) مامانم قراره بره شیمی درمان روزانه ۹میلیون هزینش هست (سه روز بستریش میشه ۲۷ میلیون) اولین دوره ی بستریش من نصف پول تهیه کردم نصفش در توانم نیست! بچها چنل نویسای عزیز ازتون خواهش میکنم این پیام و بفرستین چنل هاتون برای مامانم کمکی شده باشه. الان ۵۰ تومن هم برای مامانم یعنی یک روز زندگی بیشتر! بچها اگه کمکی خواستید توروخدا کمک کنید. 6104337621172608 5859831145696265 5022291582610067 سوگند برزگری کسایی که ممکنه بگن برای خودش پول جور می‌کنه من پس فردا که میبریم شیمی درمانی از درمان هاش عکس میذارم.

در نتیجه به من شناسنامه بچه رو نشون بدید حتی شده با عکس تایمری که من ببینم اسمش معصومه حسینیه این بچه و اسم مامان باباش هم همینه

بیشتر خواهر برادر به نظر میان

اول اینکه مادر کودپ اسمش فاطمه حسینی ئه و اسم پدرش هم حسن حسینی؟

من میخواستم واسه این طفل معصوم بزنم ۲ میلیون جمع شده رو ولی یکسری چیز ها نامفهومه

از شناسنامه این نینی با فامیلی حسینی عکس بده لطفا

بریزم؟

سلام مامان نگار...نظرت چیه گل کمک جمع شده رو بریزیم برای این خانواده؟ این کودک ساکن شهر قم، به بیماری ناشناخته مبتلاست و تا ک
+2
سلام مامان نگار...نظرت چیه گل کمک جمع شده رو بریزیم برای این خانواده؟ این کودک ساکن شهر قم، به بیماری ناشناخته مبتلاست و تا کنون بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه درمان آن شده است و هنوز بیماری تشخیص داده نشده قرار شده آزمایشات آن به خارج از ایران منتقل شود که هزینه بالایی دارد والدین آن از تامین هزینه های درمان عاجزند و از شما عزیزان درخواست مساعدت دارند هرکسی هر مقدار در توان دارد واریز کنید از بیمارستان هم بدهکار می‌باشند شماره کارت مادر کودک به نام فاطمه حسینی 6037701801019222 شماره تماس پدر کودک +989965152490 ناگفته نماند که این کودک با گرو گذاشتن کارت شناسایی یکی از بستگان ترخیص شده است و اگر هزینه بیمارستان تامین نشود برای صاحب کارت هم مشکل پیش می آید مایل بودید عکس فیش های واریزی خود را به ای دی بنده ارسال فرمایید تا در همین کانال برای ترغیب دیگران به انجام کار خیر قرار داده شود

این پیج یه خانومیه که در حال مبارزه با سرطانه و عروسکای بافتنی درست میکنه. رفتم دیدم بعد اینهمه وقت فقط ۲۲۴ تا دونه فالوئر داره. کاراش واقعن بامزه‌ان ولی انگار بلد نیست درست پرزنتشون کنه. اگه خواستین، ازش خرید کنین یا فالوش کنین.

photo content
+3

این آقا پسر خوشگل امداد شده و متاسفانه یک دستش رو از دست داده، عقیم شده اما واکسن نزده، بسیار دوست داشتنی و اجتماعیه. دو ماهه
این آقا پسر خوشگل امداد شده و متاسفانه یک دستش رو از دست داده، عقیم شده اما واکسن نزده، بسیار دوست داشتنی و اجتماعیه. دو ماهه پیش منه و من شرایط نگهداری دائمش رو ندارم، لطفا فقط اگر شرایط نگهداری دائمی این فرشته رو دارید تماس بگیرید. شرایط واگذاری: فقط در مشهد، به خانواده مهربان و مسئولیت پذیر، بازدید از منزل و ارسال فیلم از بچه برای من. 09156907633