لحد إمتي"ي
Відкрити в Telegram
لأن ضِحكتك بمفردها عِناق كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk
Показати більше4 719
Підписники
-124 години
+107 днів
+4930 день
Архів дописів
4 719
Repost from - هل تصلڪ رسائلۍ ؟
لو مش هنتعبك ابقى خليك صريح و لما تيجي تنسحب من حياة حد ابقا قول أسبابك متمشيش منك لنفسك علشان مش هنعاني من بواخه الدنيا وبواختك بأنك تسيبه لدماغه يفضل يفكر إي اللي حصل و إي وصله لكد خصوصا لو شخص مبيعرفش يتعامل مع أفكاره ودايما دماغه بتسوحه في سيناريوهات مبيطلعش منها .
4 719
انضموا يحبايب الميمز كله هتلاقيه هنا 🙈
للتبادل: @SudButterflyBot
https://t.me/abdu11ah_03/50052
4 719
احساس من القلب للقلب الاتشانل مش مجࢪد بوستات هي مشاعࢪي چوين هنا يسكاكࢪي💗💗💗💗💗💗💗💗🦋
للتبادل يسكاكࢪ : @SudButterflyBot
https://t.me/tired363/2036
4 719
Repost from 𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻
أكره غضبي الذي كان في الأصل -حُزنًا-
فلم أبكيه، ولم أحاول إخماده
راكمته حتى أصبحت غاضبًا على نحو يصعب التعامل معي
4 719
انضموا يحبايب الميمز كله هتلاقيه هنا 🙈
للتبادل: @SudButterflyBot
https://t.me/abdu11ah_03/50052
4 719
احساس من القلب للقلب الاتشانل مش مجࢪد بوستات هي مشاعࢪي چوين هنا يسكاكࢪي💗💗💗💗💗💗💗💗🦋
للتبادل يسكاكࢪ : @SudButterflyBot
https://t.me/tired363/2036
4 719
“يا لقسوة البشر حين يُنكرون المعروف،
كأنّ الأيام طمست ذاكرة الخير من قلوبهم،
تتعب لتغرس فضلاً في أرضهم،
فإذا أثمر، نسبوه لأنفسهم،
وإذا ذبل، رمَوك بالتقصير.
ما أقسى يدًا تُصافحك حين تحتاجها،
وتتجاهلك حين تحتاج إليها.
لكن لا تحزن،
فالخير يبقى خيرًا وإن أنكره الناس،
والكرامة أن تفعل الجميل ولا تنتظر الشكر.
4 719
أول خمسة هرفعهم أدمن 🌚🍓🫶🏻💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 https://t.me/A_H_M_N_O/1835
لـ التبادل يـ كوتي🌚💗🫶🏻
@wruuhvgbot
4 719
تعالوا هنا يلطاف الاتشانل سكره ومحتواها لطيف خدو لفه وهتعجبكم انيرونى يحبايب 😍❤️.
https://t.me/ed2zu35yyMA3YWI0/35398
للتبادل يسكاكر😍❤️.
@Md6691af64456BOT
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
