uk
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Відкрити в Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Показати більше
4 720
Підписники
+624 години
+77 днів
+5930 день
Архів дописів
للتبادل تعالى هنا: @tbadol69bot https://t.me/Yo_RA15/1128

Repost from سَكينه')
إِن كَانَ سَهلًا عَلَى اللهِ تَفَرُّقنَا فَلَيسَ صَعبًا عَلَيهِ أَن يلَاقِينَـا🤎!')

مبقاش عندي طاقة أعاتب أو أصلح حاجة مكسورة، اللي عايز يخربها يكمل جميله ويمشي.

‏ولا تدري لعل ما تريده هو نفسه ما يشاؤه الله لك، ولعلَّ الله يغيّر من أجلك ما لم تتوقع تغييره، ويعطيك ما لم تتصوّر إمكانية حدوثه ولعلّها مسألة وقت وصبر إنما هي عند الله قد قُضيّت، وجبرك قريب :))

قَالَ قَدْ أُوتِيتَ سُؤْلَكَ يَا مُوسَىٰ وَلَقَدْ مَنَنَّا عَلَيْكَ مَرَّةً أُخْرَىٰٓ قرَّ الله عيني وأعينكم في هذه الأيام المباركه بما نحب ونتمنى اللهم آتِ كل ذي سؤلٍ سؤله وكل قلبٍ مراده يا ربّ.

- محدش فهم الحياه صح غير الديناصورات ، شافوا الوضع ميطمنش انقرضوا .|•

Repost from خايف''ف
. فاتحه تبادل اللي عاوز @MARASIL212_bot

وأَنا أَيضًا يُؤسِفُني أَنّني لَم أَصنَع شَخصًا واحدًا حقيقيًا، يَنصِتُ إِليّ عِندما اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .

محدش متخيل قد ايه متعب أنك طول الوقت بتعاني من ال Overthinking ، بتسكت أكتر ما بتتكلم ، دايما جواك اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .
وَاسِي

ليه مينفعش الواحد يقول لحد ببساطة انا اسف وانا متنيل على عينى بحبك وانا مقدرش استغنى عنك واللي قدامه اقرأ المزيد
هنا هتلاقيٖ كُل ما بداخلـك  .

سمعت جملة بتقول الخذلان بعد العشم بيخلي الانسان اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .
𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻

- أن يأتيني هيّن ليِّن لا أشقَى بصُحبتُه ٫ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨ ⊁'.
- أن يأتيني هيّن ليِّن لا أشقَى بصُحبتُه ٫ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨ ⊁'.

شخصٌ مثليّ قضى عُمرهُ كُلّه مُتعب وكأنّني مخلوقٌ من تعب، لا يُهمني شيء ولا تعنيني خطوات أحد. ولا تعتريني رغبة سوى بأن أطمئن و أستريح. 🤍

- سيحبكَ قلبي إلى أخرِ العمر، إلى نهاية الحياة وحتى المشيب ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🥹🌍💍. »»»»

لا يقطِفُ الأُنس من في قَلبه حسَد مَن يُشبه الوَرد ينمُو حَولهُ الورد 🪷 .
لا يقطِفُ الأُنس من في قَلبه حسَد مَن يُشبه الوَرد ينمُو حَولهُ الورد 🪷 .

‏السنة دي حصلي أعظم تغير في حياتي، كنت من الناس اللي بتتمسك جـداً بالناس علي أمل اللي بيزعلني فيهم يتغيّر، لكن بقيت شخص مش قاسي ولكن مش فارق عندي حاجة لو مش فارق عندك. قبل ما تقول آخـر حرف من همشي بكون قافل الباب في وشك، الحياة مش مستاهلة تكون حرب عشان الحفاظ يدوم علي غيرك.

أنت سبب جميع اضطراباتك، أنت عدو نفسك،بل أنت أسوأ أعدائك 🤩.

دفعت ثَمن كُل أَفعَالي المتِسرعة واندفاعاتِي الصادقة ومشاعري الفائِضة وكُل شيء جَعلني أشعر باللهفة دَفعَت ثمنَها وأكَثرَ🐝.