uk
Feedback
Midnight

Midnight

Відкрити в Telegram

نیمه شب...

Показати більше
3 313
Підписники
+724 години
+1997 днів
+1 38330 день
Архів дописів
همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود @Text_Midnight

و سلام بر آن ها که در دیدار، اندک اند و در یاد بسیار…
محمود درویش
@Text_Midnight

‏هنوز میترسم از اینکه اون آدمی که برای من نبودی رو برای یکی دیگه باشی. @Text_Midnight

در خیابان خودت گم بشوی درد بدیست یک نفر باشی و دوم بشوی درد بدیست @Text_Midnight

گاهی باید به اتاق رفت و تنهای را تن کرد… @Text_Midnight

زیادی بهش فکر نکن اگه خدا بخواد اتفاقی می‌افته و هیچی جلودارش نیست. اگه خدا نخواد یعنی برات برنامه بهتری داره و با دونستن این مسئله آروم بگیر. @Text_Midnight

چه شبایی که تا صبح بیدار ماندم ولی تنها به این فکر کردم که کجای زندگیم اینقدر بد بودم؛ که لایق این همه ناراحتی و غم باشم. @Text_Midnight

گفتی که گُنَه کنی به دوزخ برمت این را به کسی گو که تورا نشناسد.
ابوسعید
@Text_Midnight

آدم یهو یادش میوفته برای دوست داشته شدن چه کارایی کرده حالش بهم میخوره. @Text_Midnight

سراسیمه مرا رها کرد آن کسی که بارها به او گفته بودم از رها شدن میترسم ، رهایم نکن ... @Text_Midnight

ناسپاس بودید نبست به افرادی که در درونشان مشغول جنگهای بی پایان بودند ولی موجب درمان و شادمانی شما شدند. @Text_Midnight

ولی تو آدمی که هیچی براش مهن نبودو غمگین کردی. @Text_Midnight

ای فکرهای لعنتی احمقانه ام این وقت شب به من چه که او در خیال کیست… @Text_Midnight

هرکه‌خیری دیده از من‌هی بدی برمن‌ رسانده هرکه‌را برسرنهادم جای من غیری‌نشانده این چنین من را نبینی مانده‌ام غمگین‌وتنها مهربانی‌های‌ بی‌جا تا به این روزم کشانده!
آرین کشوری
@Text_Midnight

‏با آن‌همه تلاش و رنجی که تحمل کردی، حالا چگونه میخواهی بیهوده بودن آن‌ها را بپذیری؟ @Text_Midnight

ولی من حس میکنم دجله‌ی من خرابه. مهم نیس چقدر نیت کنم و توش بندازم تهس  بهم الت خر تحویل میده:) @Text_Midnight

و رهایت کردم با اینکه به بند بندت معتاد بودم…! @Text_Midnight

خدایا آدم خوبو گیر آدم خوب بنداز، آدم گرگ و بد ذات رو گیر همدیگه،آمین @Text_Midnight

سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد

دلم میخواد از شوق دیدن یه آدم که مثلا قرار فردا ببینمش شب ‌ها خوابم نبره :) @Text_Midnight