uk
Feedback
نَـصٌّ مُشَـوَّش ♡

نَـصٌّ مُشَـوَّش ♡

Відкрити в Telegram

أسِيرُ ولَستُ أعلَمُ أينَ أمضي غَريبَ الدَّارِ قد ضَيَّعتُ بعضِي ..! https://a1mm.sarhne.com

Показати більше
194
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-530 день
Архів дописів
و لَستَ تدري هُدوئي كَم يُكلِّفُني ،‏وكَم دفعتُ لهُ مِن مُهجَتي ثَمن

صحبي متنساش بكرا صيام تاسوعاء عازين نتسحر ونصوم ها أوعى تكنسله ❤️

‏رغم الألم، والأنين المتواصل، ‏ لا يسعني سوى أن أتسلح ببقايا قوتي لأحاول! ‏أحاول مرة، وأفقد محاولاتي مرات، ‏أتصبّر بأنني مأجورةٌ على كلّ أنّةٍ، وكلّ تعبٍ.. ‏وأدعوك أن تُعينني، وأن تجعل المسير إليك غير شاق على نفسي، ‏وألا تجعل محاولاتي تذهبُ سُدى.

اصبحنا متوكلينَ عَلى الله آملين ألا نتعثر ، نرجو خَيْرِكَ ولطفك فلا يمسنا من سوء الدنيا شيء"❤️‍🩹

يا مصر بتعمليها ازي 🥹♥️

ولنا في الثانوية العامة أحبّة، فاللهم لا تحرمهم فرحة النجاح، وحقّق لهم آمالهم ولا تخذل لهم رجاءً، اللهم أنِر بصائرهم، ويسّر طريقهم، وافتح عليهم فتوح العارفين. اللهم لا تدع طالبًا إلا أسعدته ووفّقته، وكتبت له الخير فيما يتمنى يا رب العالمين، اللهم يسّر لهم كل عسير، وذكّرهم ما نسوا، وافتح عليهم أبواب الفهم والتوفيق، يا رب ارزقهم أعلى الدرجات في كل امتحان، واجبر خاطرهم وخاطر أهليهم، واجعل تعبهم جبرًا وفرحًا يملأ قلوبهم. اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلًا، وأنت تجعل الحزن إذا شئت فرحًا، وتجعل الصعب إذا شئت سهلًا🤍.

إلى طلاب الثانوية الأزهرية والعامة.. 🌷 عارفين إن الفترة دي صعبة ومليانة ضغط وتوتر وخوف من النتيجة، لكن افتكروا إنكم بذلتوا اللي عليكم، وكل تعب وسهر ودعوة في جوف الليل ربنا شايفه ومش هيضيعه أبداً. الامتحان مجرد مرحلة من مراحل حياتكم، مش هو اللي بيحدد قيمتكم ولا مستقبلكم كله. لو امتحان كان صعب، فده صعب على الكل، واللي فات خلاص انتهى، فمتضيعوش طاقتكم في التفكير فيه. خدوا نفسكم، وارتاحوا شوية، وابدؤوا من جديد في المادة اللي بعدها. ثقوا في ربنا، وأحسنوا الظن به، فالله لا يخذل من اجتهد وسعى. ربنا يطمّن قلوبكم، ويشرح صدوركم، ويجعل النجاح والتوفيق من نصيبكم جميعاً، ويفرحكم بالنتيجة اللي تتمنوها وأكثر. 🤍

(وَيَضِيقُ صَدْرِي وَلَا يَنْطَلِقُ لِسَانِي)❤️‍🩹.

ليكن شعاركِ دائمًا." هو ربُ المُستحيلِ وانت تبكي علي الممكنِ!

السلام عليكُم ورحمة الله وبركاته.. متنسوش تُضموني في دعواتِكم باللهِ ولكُم بالمثلِ وزيادة 🤎.)'

"‏لبيك ربِّي فالجموعُ غفيرةٌ كل أقـر بما جنتهُ يـداهُ لبيك ندعو والدعـاءٌ وسيلةٌ ما خابَ عبدٌ قد سمعتَ دعاهُ"

يا ليتنِي بينَ الحَجيجِ مُلبيَا ‏مُستعطِفًا ربي بسَيلِ دمُوعِي ‏يا ليتنِي أقفُ المَشاعِر كلّها ‏فأصِير كالأطفَالِ يومَ رجُوعِي

كتاكيت برد ف الينك 🙈♥️ لو حد حابب اني ادعيله يبعت

ممكن البنوته تتواصل معايا @A_h_m_e_d_7_7

حبايب برد علي رسايل في الموقع بجد شكرا جدا للبنوته الي باعتت ممكن تقولي اسمك في رساله تانيه علشان ادعيلك 😭♥️

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن تدعولي كتير احقق الوعود اللي وعدت بيها نفسي واني ادخل كليه اللي نفسي فيها ووعدت بيها اخواتي 🥹💗 عشان بجد تعبت وف نفس الوقت لو محققتهمش مش هقدر اسامح نفسي هو عامة محدش هيتخيل قد اي هي مهمه بالنسبالي وانا حرفيا بقالي اكتر من ٣ سنين بدعي بيها مبغيرهاش🥹 هكون ممتنه جدا لأي حد يدعيلي ولو حد عاوزني ادعيله يبعتلي الدعوه اللي عاوزه وان شاء الله هدعي له💗 https://a1mm.sarhne.com

"‏لبيك ربِّي فالجموعُ غفيرةٌ كل أقـر بما جنتهُ يـداهُ لبيك ندعو والدعـاءٌ وسيلةٌ ما خابَ عبدٌ قد سمعتَ دعاهُ"

-' جهّزُو أمانِيكُم، سِهام عرَفة صائبَة بإذن الله تعالى .. "

"قد ينـالُ المؤمنُ بدعاءِ أخيـه ما لا يدرڪه بدعائه لنفسـه، فأذڪروني في دعواتڪم فضلًا.❤️‍🩹"