uk
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

Відкрити в Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

Показати більше
Іран101 108Категорія не вказана
1 053
Підписники
-1524 години
+267 днів
-5830 день
Архів дописів
Eight.m4a10.28 MB

عاشق از ۱۲ تا ۵ ام سکوت خیلی قشنگی توی کل جاهاست و فقط معدود ادما از این موقعیت لذت میبرن مرور و جمع بندی تا خود صبح....

پایه اید امشب تا صبح درس بخونیم باهم ؟

تلگرامم هم اومده بالا اسپتیفای هم اوکی میکنم الان وقت وقت ترای و روزی 4 ساعت خوابه

سه روز جمع بندی روز چهارم شبه کنکور+ شبه نهایی + عمومی

برنامم فعلا با اینکه تاریخ کنکورو گفتن به دلیل ثابت نبودن اوضاع تخمی مملکت اینطوریه

دیروز یه مشکل بدی برخوردم پس امروز باید هم فصل ۲ و ۳ شیمیو مرور کنم هم ۱ و ۲ حسابان پاره ام😊😊

صبحتون بخیر

بریم امروز فصل دوم و سوم شیمی رو مرور کنیم

بگذریم حالا باز برگشتم پر قدرت

و دیدم که بهتره که باز به اون روند در خوندنم برگردم ینی باز روی ۱۳ ساعتو بخونم توی دوران جنگی و قطعی نت من روزی ۷ ساعت اینا میخوندم و روزایی بود که اصلا نتونسته بودم بخونم و یه جاهایی (همین دیروز) خیلی خالم بود و کاملا نا امید شده بودم و از اول تا اخر اخوندا رو از ک دار تا خ دار تا اب دار گرفتم روشون😂😂 چون هدف درسیم من غیر ممکن شد ینی فقط به خاطر اینا

روزایه خوبی نبود جای خیلیا خالیه توی این روزای اخیر توی این یک ماه اخیر واقعا اوضاع خوب نبود الانم بد تر شده و فک نمیکنم درست بشه با این جوی که میبینم

خب راستش من این چند وقته زیاد درس نخوندم 🧐درسای عمومی که تقریبا هیچی ینی فقط فارسی رو خوندم و سلامت تخصیصی رو 😀شیمی رو فصل اول و اخرشو مسلط شدم 😆فیزیک رو همشو خوندم و مسلط شدم به غیر فصل دو که نخوندم دهمم یه دور توی این جنگی کامل خوندم یازدهم رو خوب نخوندم ینی مرور نکردم الان باز میخوام دوازدهم حسابان رو مشتی و هندسه و گسسته رو باز مرور کنم به سرعت با سوالای خیلی تیز و سرعتی نکاتم رو مرور کنم و یازدهمم وسطش مرور کنم و دینی و عربی و انگلیسی هم باز بخونم چون عربی هیچی نخوندم کل سال فقط سر کلاس گوش دادم😊🤣 و زبان که خیلی مهمه برام باید روزی نیم ساعت یک ساعت براش وقت بزارم هر شب👌

چون میبینم باز تعداد افراد داخل تلگرام زیاد شده احتمالا گاهی پارت بندی یا یه یاداشت های روزانه ای میزارم

حتی شاید باورتون نشه برای تلگرام دکستاپ یه راه پیدا کردم بدون هیچی وی پی انی تلگرام خیلی ناناس وصل میشه😊 فقط باید ویندوز کرکی باشه وگرنه از ایران نمیفهمن منتها مایکروسافت میان میگیرنت🤣

ایرانی جماعت باخ نمیده

دایی مهندس واقعی منم 🤙🤣

واکنش مهندسای بخش فیلترینگ وقتی میبینن ما سخت ترین فیلترینگ هارو بدون هیچ گونه خرید کانفیگ و بدون هیچ خرجی دور میزنیم: داداش تو چی تو هواداری؟ ما اینجا داریم زحمت میکشیم😂🤣