uk
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

Відкрити в Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

Показати більше
Іран101 093Категорія не вказана
1 033
Підписники
-524 години
-957 днів
-5630 день
Архів дописів
+6
Hamoomi.m4a4.44 MB

Bale Ghorban (feat. Putak) Reza Pishro.m4a3.48 MB

Rock A Chock (Ft. Pishro) Mehrad Hidden.m4a5.51 MB

a823fb39-488b-47d0-afbc-b592b251b8df.mp32.85 MB

خدا نکنه پیدات کنم خدا نکنه دستم بهت برسه کاری باهات کنم ننت از رو دولت نشناستت

Repost from N/a
به اینم بدید

901 Armani Shaya.m4a2.48 MB

میشه از این روزای ایران یه 500 صفحه تاریخ به دردناک ترین حالت نوشت

چطور ببینم خون همسنام داره ریخته میشه و هیچی نگم ؟

❤️‍🩹🖤

نمیدونم چی بگم واقعا نمیدونم ❤️‍🩹🖤

شهیدامون رفتن از کشور دفاع کردن که اسلحه بکشید رو ناموستون ؟ تف به غیرتتون

الهی من بمیرم برا اون مادری که به جای کت شلوار دومادی بچشو توی کفن دید ❤️‍🩹🖤

عرفان طاهرخانی و فرهاد سالاریو رتبه 55 و 57 گنگور تجربی نخبه کشور یا اون یکی پسره نخبه ریاض کشور اینا 3 تا از ده ها نخبس که توی این چند وقته کشته شدن! چون میدونن نخبه عقل داره تو سرش و و حقیقتو میبینه و میفهمه نمیخوان نخبه چیزی بگه یا کاری کنه اینجا امریکا نیستا اینا تعریف حال داغون ایران خودمونه مردم همچیو میدونن ، همه میدونن لازم به انکار نیست

❤️‍🩹

ایول بابا دم غیرت نداشتتون گرم افرین ادامه بدید مسملونی اینه؟ غیرت و ایرانی بودن اینه؟ انسانیت اینه ؟ اگه اره که دمت گرم

بعدم که این متنا رو من مینویسم جام کجاس؟ سازمان اطلاعات

❤️‍🩹💔 بعد تازه میگن 670 نفر معترض کشته شدن خجالت نمیکشی اینو میگید؟ با چه رویی ؟ 20 هزار نفرو چطور 670 نفر میگید؟ فرض بر اینکه 670 تا باشه فیلمای جنازه هایی که با تریلی میارن از سردخونه رو ببین؟ به نظرت 670 تا بوده؟ بلدم نیستید دروغ بگید؟ اونم از خبرگزاریتون که هر چی دروغ کم میاره 3217 نفر میگه بابا دمتون گرم دست گل مردم رو بکشید بعد افتخارم بکنید و شعارم بدید و بخندید دم مردونگی و دم غیرت نداشتتون گرم فک کن اون دختری که بهش شلیک کردی خواهر خودته برا ایندش و خرید جهازیش نگرانه فک کن برادر خودته میخواد بره تشکیل خانواده بده پول خرید خونه که چه بگم پول نداره که خرج زندگی دو نفره رو بده اینم به کنار نمیبینی مردم کمرشون واسه خرید 1 کیلو گوشت و روغن و تخم مرغ خم شده؟