sleep𝜗ৎ4ever
Відкрити в Telegram
私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika
Показати більше1 745
Підписники
-224 години
+457 днів
+20230 день
Архів дописів
1 742
1_واقعا بستگی داره، بیشترین تعداد لایه تا الان 80 تا بوده . برای مانگا اصلا شاید بشه 6 تا ولی وقتی بخوام رنگ کنم کمتر از 20 لایه نمیشه
2_یه قلم هست والا اسمشو نمیدونم نوشته kny pen، برای رنگ کردن و لاین و همه چی ازش استفاده میکنم و از air brush هم استفاده میکنم
3_همون kny pen☝🏻
4_یه اسکچ هایی میزنم خدا(جز خودم هیچکس نمیفهمه چیه)به معنای واقعی چشم چشم دو ابروهه:)
5_معمولا یک الی دو ساعت کمتر از یک ساعت نیست
6_به گشادیم بستگی دار-😍اگه حوصله داشته باشم تو 40 دقیقه اگه نداشته باشم 2 3 روز . ولی معمولا تایم کمی دارن
7_سوال خوبیه نمیدونم💕خیلی رندومن، گاهی هم از روی کارکترا برمیدارم
8_ام یدونه-
9_پینترست، انیمه
10_مربع 3کا☝🏻
11_نه حقیقتا
12_ibispaint X
13_گوشی و انگشت
14_هیچی والا
15_حقیقتا اوسیم مونیکا تو قسمت های هپی اندینگ
16_مو(باهاش یه طوری مشکل دارم انگار ناموسمو دزدیده)
17_معمولا وقتی اسکچ میکشم همراه همون سایه هاشو میزنم، بعد لاین آرت و رنگ و سایه هارو از رو همون قبلیا میکشم .
1 742
Repost from N/a
.Challenge time. ⏲️≡Digital Artist !•°
1- how many layers do you use? ۱- معمولا از چند لایه استفاده میکنی؟ 2- how many brushes do you use? ۲- از چند براش استفاده میکنی؟ 3- what are your fav brushes? ۳- براش های موردعلاقهات کدام اند؟ 4- do you make sketch first? ۴- قبل از شروع، اسکچ میزنی؟ 5- How long does it take to make a sketch (if you make one) ? ۵- اگر اسکچ میزنی، معمولا چقدر طول میکشه؟ 6- how long on average does it take you to finish project? ۶- به طور میانگین چقدر زمان میبرد تا یک پروژه را کامل کنی؟ 7- how do you make/choose a color palette? ۷- پالت رنگی را چطور انتخاب یا درست میکنی؟ 8- how many references do you use? ۸- معمولا از چند رفرنس استفاده میکنی؟ 9- where do you source your references? ۹- رفرنسهایت رو از کجا پیدا میکنی؟ 10- favorite canvas size? ۱۰- اندازه بوم موردعلاقهات چیه؟ 11- do you use a grid? ۱۱- از گرید (خطوط راهنما) استفاده میکنی؟ 12- what program do you use to draw? ۱۲- با چه برنامه ای ارت میزنی؟ 13- do you draw on PC, table, phone, etc.? ۱۳- روی چه دستگاهی ارت میزنی؟ پیسی؟ تبلت؟ گوشی یا غیره؟ 14- tips or tricks for other artists? ۱۴- چند نکته یا ترفندی برای هنرمندان دیگر داری؟ 15- favorite thing to draw? ۱۵- بیشتر از همه چه چیزی رو دوست داری بکشی؟ 16- most difficult thing to draw? ۱۶- سختترین چیز برای کشیدن؟ 17- what's your rendering process? ۱۷- روند رندر کردن کارهات چگونه است؟( از شروع تا پایان چه مراحلی رو طی میکنی؟)این پیام رو فور کنید چنلهاتون و بزاری ممبرهاتون ازتون سوال بپرسند، و شما پاسخ بدین و توضیح بدید! لازم نیست اینجا جوین بدید یا چیزی، یه چالش ساده و فان، خوش بگذره واستون، و موفق باشید.🪻✨️
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
