uk
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

Відкрити в Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

Показати більше
1 747
Підписники
+1124 години
+607 днів
+18030 день
Архів дописів
بخوریمت 🫦

OMG😝😝😝😝

Wip
Wip

࣪˖ 𝜗ৎ .old artʾʾ ࣪˖ 𝜗ৎ .ʾ #monika
࣪˖ 𝜗ৎ .old artʾʾ ࣪˖ 𝜗ৎ .ʾ #monika

میو

این پیامو همراه یکی از ارت های چنل رو فور کنین
و یکی از پست های مورد علاقه ی چنلتون رو ریپ بزنید تا فور کنم و هممون ازش لذت ببریم
🪭تا هر جا که باشه میزارم.🎏

عجیب بود برام این یکی

sticker.webp0.18 KB

یعنی جدی به من احمق‌میخوره ai یوزر باشم؟جدی؟

uh btw this is me- but without piercing and this bangs اقا من قرار شد چتریمو اینشکلی بزنم اریشگره گفت سیکتیر فردا پامیشم اینش
uh btw this is me- but without piercing and this bangs اقا من قرار شد چتریمو اینشکلی بزنم اریشگره گفت سیکتیر فردا پامیشم اینشکلی میکنم خودمو 😋 #pani

Repost from N/a
مـعرفی یونیک ترین و اورجینال ترین اوسیم! همونطور که میبینید، چهارتا مینی دیجیتال آرت ازش گزاشتم که ظاهر فعلیش رو ببینید، دروا
+3
مـعرفی یونیک ترین و اورجینال ترین اوسیم! همونطور که میبینید، چهارتا مینی دیجیتال آرت ازش گزاشتم که ظاهر فعلیش رو ببینید، درواقع خیلی نقاشی روی کاغذ بیشتر ازش دارم این یکی از اوسی هامه که دو سال و نیمه دارمش و روی بک استوری و داستانش با پتانسیل خوبی کار کردم، و توی ادامه بهتون به ترتیب، بیوگرافی و بک استوریش رو میگم ☆.。.:*بیوگرافی.。.:*☆ اسـم : استفان ویلیامز | stefan williams سـن : تو شروع داستان 29 , درحال حاضر 35 شغـل : افسر پلیس، درجه معمولی اصالـت : مادرش اروپایی بود و پدرش اهل کره جنوبی اما در نهایت شباهت بیشتری به مادرش پیدا کرد، محل تولد خودش توی انگلستانه تیـپ شخصـیتی : xntp بیماری خـاص : اول داستان بخاطر شرایطش و افکار پارانوئیدی دچار یه اسکیزوفرنی خیلی خفیف شده بود که در ادامه از بین رفت و درمان شد

اینا رو ول کنید پسرمو نشونتون ندادم
+1
اینا رو ول کنید پسرمو نشونتون ندادم

ناح
+1
ناح

Repost from N/a
🫧 challenge for my angels ~ این پیام رو به همراه این آرتم به چنلتون فوروارد کنید و من بر اساس وایبی که از چنلتون میگیرم ، یک اسکچ سریع چهره بکشم که نشون بده اگه چنلتون یک انسان بود چه شکلی بود. اگه عضو اینجا باشید خیلی ممنونتون میشم. این قراره فقط نظر شخصی من باشه و قصد هیچ توهین و تحقیری ندارم.

Repost from N/a
⠀ 🕯 𝓓one ⠀୨ᰍ ׅ ׅ #art #bullshit
+1
⠀ 🕯   𝓓one ⠀୨ᰍ     ׅ     ׅ  
  #art #bullshit

از سر بیکاری دوباره چالش...😔 این پیام رو فور کنید توی چنلتون تا با وایب چنل بهتون اهنگ بدم
Limit: تا وقتی که حس کنم زیاد شدیم-
ایگنور نکنید مرسی

Repost from N/a
*ᴛʜɪs sʜɪᴛ ᴏɴ ᴘᴀᴘᴇʀ~ #persona #Bajiru
+1
*ᴛʜɪs sʜɪᴛ ᴏɴ ᴘᴀᴘᴇʀ~
#persona #Bajiru

sticker.webp0.12 KB

غخهفیعقیهازکترکایهقسنلیبح😭😭😭

بوس بهتتتتتتت