uk
Feedback
sleepwalking past hope

sleepwalking past hope

Відкрити в Telegram

زن زندگی آزادی yeah i drink juice when i'm killing 'cause it's fucking delicious. the quiet punk kid (he/they) #ftwillz #room505 #thisismydesign http://t.me/HidenChat_Bot?start=382980399

Показати більше
Іран141 261Категорія не вказана
265
Підписники
+124 години
-47 днів
-430 день
Архів дописів
این چنلای توییتر فارسی هم دارن میرن رو مخما. نصف پستای چنلش راجع به جوکای انرژی زنونست خب سیکتیر.

i think about this a lot.

آره عزیزم here you go میو

https://t.me/Roxannediduevergoclear من تازه چنل زدم میشه بزاریش چنلت حمایت شه؟ اگر نشد اشکالی نداره.. مرسی 😭🍓

باور نمی‌کند دل من مرگ خویش را نه، نه، من اين يقين را باور نمی‌كنم تا همدم من است نفس‌های زندگی من با خيال مرگ دمی سر نمی‌كنم آخر چگونه گل خس و خاشاک می‌شود؟ آخر چگونه اين‌همه رويای نونهال نگشوده گل هنوز ننشسته در بهار می‌پژمرد به جان من و خاک می‌شود؟ در من چه وعده‌هاست در من چه هجرهاست در من چه دست‌ها به دعا مانده روز و شب اين‌ها چه می‌شود؟ آخر چگونه اين‌همه عشاق بی‌شمار آواره از ديار يك روز بی‌صدا در كوره راه‌ها همه خاموش می‌شوند؟ باور كنم كه دختركان سفيدبخت بی‌وصل و نامراد بالای بام‌ها و كنار دریچه‌ها چشم انظار يار، سيه‌پوش می‌شوند؟ باور كنم كه عشق نهان می‌شود به گور بی‌آنكه سركشد گل عصيانيش ز خاک؟ باور كنم كه دل روزی نمی‌تپد؟ نفرين برين دروغ، دروغ هراسناک پل می‌كشد به ساحل آينده شعر من تا رهروان سرخوشی از آن گذرند پيغام من به بوسه لب‌ها و دست‌ها پرواز می‌كند باشد كه عاشقان به چنين پيک آشتی يک ره نظر كنند در كاوش پياپی لب‌ها و دست‌هاست كاين نقش آدمی بر لوحه زمان جاويد می‌شود اين ذره ذره گرمی خاموش‌وار ما يك روز بی‌گمان سرمی‌زند ز جايی و خورشيد می‌شود تا دوست داريَم تا دوست دارمت تا اشک ما به گونه هم می‌چكد ز مهر تا هست در زمانه يكی جان دوست‌دار كی مرگ می‌تواند نام مرا بروبد از ياد روزگار؟ بسيار گل كه از كف من برده است ياد اما من غمين گل‌های ياد كس را پرپر نمی‌كنم من مرگ هيچ عزيزی را باور نمی‌كنم می‌ريزد عاقبت يك روز برگ من يك روز چشم من هم در خواب می‌شود زين خواب چشم هيچكس را گريزی نيست اما درون باغ همواره عطر باور من در هوا پر است. –سیاوش کسرایی

photo content
+1

photo content

photo content

photo content

photo content

photo content

Repost from Piss

Repost from N/a

photo content

کل دنیا دیوانه شده‌ن.

آره باید کوچ کرد یک سیاره‌ی دیگه کلا.

چمونه واقعا 😂 بابا موج مکزییکی چیه این وسط. در همین تلگرام اعلام میکنم. یا باید بریم. بریم مریخ ماه. یا باید بمیریم. از ایران دور میشیم به هر حال. دیوونه خونه س امید. Iranians are crazyyyyy

ایرانیایی که با پرچم شیر و خورشید می‌رن اول بازی تیم ج‌ا رو هوو می‌کنن ولی وقتی گل زدن موج مکزیکی می‌رن:

Repost from دندون
کانسپت اینکه برای اعتراض بری ولی تهش بری سوت و جیغ و هورا بکشی