uk
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Відкрити в Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Показати більше
946
Підписники
-124 години
-257 днів
-13930 день
Архів дописів
دیگه برو افتادی از چشمم یکم..

چه زود آدما از چشم میوفتن.

بیاید حرف بزنیم

من بگم حرومزاده نیستی خودت خندت نمی‌گیره؟

Touraj Shabankhani - Hanoozam (320) (1).mp310.52 MB

هنوزم ..

4_6010428593241332224.mp35.03 MB

یک روز که از همه‌ چیز دست کشیدم تا برای تو خانه‌ای باشم پشت در ماندم ! قلبی اگر داشتی برای این جمله ساعت ها گریه میکردی ..

حق با جناب اقبالیه؛ حتی اگه درستم بشه ما جوونیمون رفته..

بیاید بیاید

ترس واسه کسیه که چیزی داشته باشه ،من هیچی واسه از دست دادن ندارم.

photo content

photo content

🅜🅨 🅛🅞🅥🅔
+1
🅜🅨 🅛🅞🅥🅔

Repost from Without Borders
گفت: «چه چشم‌هایی داری عزیزِ من، زیبا و غمگین.» گفتم: «چشم‌های زیبا، غم‌های زیبایی هم دارند.»

درد ما درد وطن است. - بهرام بیضایی

photo content

انرژی‌تان را برای کسی که شما را ترک کرده است، هدر ندهید. روی چیزهایی تمرکز کنید که می‌توان کنترل کرد: پردازش احساسات و یادآوری این نکته که سزاوار کسی هستید که با شما محترمانه رفتار کند. فرضیه‌ی دل‌آسودگی - مل رابینز