uk
Feedback
amir

amir

Відкрити в Telegram
1 606
Підписники
-124 години
-127 днів
-17230 день
Архів дописів
amir
1 607
نیازی نیست

amir
1 607
📬 یک نجوا برای Eldorein ارسال شد

amir
1 607

amir
1 607
چرا بنر بشه حضوری خدمتش میرسیم خب

amir
1 607
ناموصی بد عصبیم میکنه

amir
1 607
تو ساقی به عنوان ضد نظام بنر بشه؟

amir
1 607
نکرد میریم سراغ پلن گونی و نوشابه و چایی خلاصه

amir
1 607
فعلا نیاز نیست عمو معذرت خواهی میکنه

amir
1 607
پیوی بگو کیه

amir
1 607
پاره شذم دیاکو مگه بلده عصبی شه

amir
1 607
وگرنه عمو دیاکو بد عصبی شده

amir
1 607
هرکی هست بیارید من بکنمش❤️

amir
1 607
فعلا کاریش نداریم تا دوساعت دیگه

amir
1 607
چشم

amir
1 607
اسم نبر

amir
1 607
sticker.webp0.27 KB

amir
1 607
سامی پاک کرده

amir
1 607
سوگند؟

amir
1 607
کیو میکی عمو

amir
1 607