uk
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Відкрити в Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Показати більше
Іран34 125Категорія не вказана
8 707
Підписники
-7224 години
-4 4837 днів
+81830 день
Архів дописів
عزیزی دیگه حتی فحش جدید هم ابداع میکنه😭😂 مغز تخم کونی🤣🤣 هسته تخم یه کونی ؟ یا شایدم مغز یه تخم کونی ؟ خیلییییی فلسفیه از هر طرف نگاهش میکنم یه معنی میده🤣🤣🤣 https://t.me/luluch_code/21632

دیگه واقعا حنای یه عده رنگ نمیده همون اول میفهمم چه مغز تخم‌کونی ای هستش

این کصمغز نفوذی رو ببین تقویم میلادی و هجری شمسی هر دو خورشیدی هستن، اما مبداشون متفاوته تقویم شاهنشاهی هم در اصل همون هجری ش
این کصمغز نفوذی رو ببین تقویم میلادی و هجری شمسی هر دو خورشیدی هستن، اما مبداشون متفاوته تقویم شاهنشاهی هم در اصل همون هجری شمسیه که فقط مبداش تغییر کرده به روز پادشاهی کوروش کبیر منتهی بازهم روز اول سالش مثل هجری شمسی اول بهار هستش این کصشعر تلاوت شده این شخص‌هم قشنگ معلومه چیه طرف کیرگوزی آخوند به کونی نگاییدم قبل از هر کیرگوزی ای یه تحقیق کنید اون ۳ روز میلادی هم بر اساس اینه که توی کصخل داری نسبت میگیری روی همون تاریخ هجری شمسی و در نهایت معتبر تر از اون تاریخ و تقویم شاهنشاهی نیست هیچی‌هم مصادره نشده و ربطی‌هم به سلطنت طلب و .... نداره این تقویم از دل دل خود ایرانه و تاریخش حالاهم اگر به کون تو آخوندزاده فشار اومده و دوست داری حتی هجری قمری رو چون ج ا الویت داده پیش بگیری یا هرچیز دیگه ای بیا کیرمو بخور

خودتون برام میفرستید سرور
خودتون برام میفرستید سرور

از اول قطعی تو وصل بودی میتونی بگی چطوری

photo content

مگه کارت گرافیک 20 گیگی داریم؟

گفتم بذار ببینم گرافیک بازی رو میشه بالاتر برد یا نه تسکچر کوالیتی رو گذاشتم آخرش و گس وات؟ من با 20 گیگ کارت گرافیک دراپ fps خوردم از بس بازی بهینه‌س 😂😂😂

کل شب Car For Sale Simulator 2023 پلی دادم و ماشینی که 10 هزارتا میخریدم رو 100 هزار تو پاچه مردم کردم بهترین گیم و آرامش دهنده ترین گیم برای منه اصفهانی بود

photo content

هومممم، و اما نتیجه با حساب پیام هایی که دریافت شد اکثریت توی این یه دسته هستن از توییترم پیدا کردید از Azfilm بوده از کانال یوتیوب و فعالیت های عادیم بوده و مورد اول از همه بیشتر بوده بنابر این باید اینجوری اولویت بندی کنم که برای پلتفرم مخاطبی من بالاترین ورودی توییتره و در اصل به توییترم شناخته شدم جالب بود

اقا اجازه هادی و علی رنجز پستاتو بازنشر کردن، بعد که جوین دادم دیدم چقدر ادم خاکی و باحالی هستی

سوال جدی چیشد به این کانال رسیدید و توش عضو شدید و چرا موندید می‌خوام یه مقیاس سنجی کوچیک کنم

Mexico?!
Mexico?!

ولی این بین یادی هم کنیم از همه گل هایی که توی دی ماه چیده شدن🖤

نوروز 2585 (1405) فرخنده باد ❤️ سال نو بر شما خجسته باد آرزو دارم سالی سرشار از شادی، تندرستی، آرامش و کامیابی پیش رو داشته باشید. باشد که دل‌ها روشن، اندیشه‌ها نو و روزگارتان همیشه بهاری باشد

تعداد ناشناس ها بالاست اکثرا یا جوابی ندارم که جواب نمیدم یا تو خود ربات جواب میدم چیز جالب یا مهمی باشه میفرستم چنل جواب میدم

چرا جواب منو نمیدی فقط حرفای دیگران رو میزاری کانال

از اونجایی که اصفهانیم قطعا اینو‌ میگم که: اقا عیدی ما رو یاددون نرد https://t.me/luluch_code/21509 (شوخی میکنم) (شاید)