uk
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Відкрити в Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Показати більше
1 193
Підписники
-2024 години
-27 днів
+2330 день
Архів дописів
چرا پابلیک شه؟

ارشد میشه چنل ژورنال هم پابلیک کنید!؟ مثل کی بی سی؟!

البته که هستن افرادی که برای همیشه از تیم اخراج شدن

و در ضمن، بن شدن هر کسی از تیم مساوی با هیچوقت برنگشتنش به تیم نیست. اگه اشتباهاتی که داشتن رو بپذیرن و اصلاحش کنن یا تکرارش نکنن میتونن فرصت دوباره داشته باشن.

کسی التماس نکرده، اگه برگشتن حتما حضور تو تیم رو دوست دارن

یه سوال ال راست میگن اکیرا و ماهک التماس کرده برگردن؟ مگه بن نبودن

برخلاف خیلیا که از اومدن اکیرا خوشحال نشدن و.. من خوشحالم چون نظر شخصی من اینکه رومر هایی که اکیرا اجرا میکرد موضوعات به شدت متفاوت و خوبی داشت و خب جالب بود این مدت نظرم روی اجرای آرتور بود فقط که جذبم میکرد الان میتونم بگم اجرای اکیرا قراره همینطور باشه و در کنارش هم اجرای رهام

سلاممم شبتون بخیر من انتقادی ندارم فقط میخوام بگم خیلی خوشحالم اکیرا و رهام برگشتن فکر میکنم خیلی به باحال شدن برنامه ها کمک میکردن ادمینای این مدتم عالی بودن ولی مجری گری این دوتا خیلی خفن میکرد جوارو موفق باشین

لطف داری

عاشق تیمتونم ادمین به خصوص ادمین های چنل پیکسل وارتان و ویتو و نوئه و اکسن خیلی مهربون و خوب هستن

درسته، اون بخشا هم بهتر میشه.

ژورنال چنل جذابیه ولی تا جایی که من دیدم بیشتر کراش اور هیت و هارت لاین بوده که هم جالب بوده هم طرفدار های خوبی داشته'ادمین هاش چه جدید و چه قبلی همیشه در حال اسلی بودن و لول جدا ای ان برای خودشون مخصوصا رضوان و ماهک عزیز اما راجع به توئیت و اون ساین زودیاک به نظر من میتونه جالب تر ام باشه اگه ادنین های محترم و عزیز سعی کنن تنوع بدن و سوالات جنجالی تری بپرسن تا جذب مخاطب بیشتری داشته باشه خسته نباشید میگم به تیم قوی و پر تلاش چنل ژورنال🔥

فقط اجازه‌ی برگشت بدون چالش رو نداشت، خودشم دلیلشو میدونه که چالشم شرکت کرد و اومد تیم

خیر

ولی ی سوال رهام مگه بن نشده بود؟

از برگشت دوباره رهام خوشالم عمو😭

فقط در این صورت اینور ارسال میشه

دوستان محترم، هیچ‌گونه ناشناسی که ذره‌ای توهین به ادمینا یا ارشدا توش باشه رو اینجا نمیذارم، انتقادات تندتون هم پی‌وی شخصا به ادمینا میگم که رفعش کنن پس لطف کنید اگه انتقادی دارید در کمال احترام بگید.

سعی میکنم برنامه‌های جدیدتریم براتون اضافه کنم