uk
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Відкрити в Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Показати більше
1 215
Підписники
+124 години
+217 днів
+4130 день
Архів дописів
مثلا الان با این استیکرت مناسب زدنی قشنگ

اها داشتم میگفتم. رد لایت خیلی برنامه اروم و مسالمت آمیزیه حتما شرکت کنید دوستان.‌ 🆘

من همه رو میزنم

نه اتفاقا

پناه بر خدا پلیرم کتک میزنی؟!؟!؟😂

نینی هامن اصلا. 🤝🏻

نه اصلا، من پیکسلو مثل بچم دوست دارم. ادمیناش هم همینطور.

یه کارایی با پلیر میکردیم

نه اون بچه آرومه کتک زدن نداره اصلا

تست کردی ناشناسمو؟

میگم دیشب صدا میومدا... داشتی اتلانو کتک میزدی؟

.

پس دوتاش سخته

ادمین و ارشد نداره من رو جفتشون سخت گیری میکنم

هر کدوم به نحوه خودش سخته دیگه... Responsibility هات بیشترن وقتی ارشدی. ولی بازم اونجوری نمیشه مقایسشون کرد کلا.

تو تیم خودمون نه، اینجا ارشد بودم از اول ولی تو تیم سوییت توییت که یه چنل قدیمیه کی رولی بوده و خیلی وقته پاک شده ادمین بودم فقط

Sos