uk
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Відкрити в Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Показати більше
1 215
Підписники
+124 години
+217 днів
+4130 день
Архів дописів
https://t.me/ELDEITY/350 اینارو بهش گیر میدم اونم خیلی باحوصله توضیح میده که جریان چیه

وقت تلف کردنه

کلا دیگه با رابطه ی مجازی مخالفم

مثلا اگه یه روزی اینجا یکی پیدا شه که تایپتونه باهاش وارد رابطه میشید یا کلا با رابطه تو کیرول مخالفید

چون سخت وارد رابطه میشم و سخت از آدما خوشم میاد مخصوصا که بخوام برای رابطه‌ی عاطفی بپذیرمش

دیگه مگر خیلی ابسسد طرف باشی.

تو در نظر بگیر توی رابطه لانگ دیستنس، مثلا کراشت میاد با یکی ست ناجور میکنه تو اذیت میشی، تو چنل دیلیش یه چیزی میگه باز اذیت میشی همینا کنار هم که بره دیگه احتمالا خودتم کششی نداشته باشی به طرف. فقط الان سلامت روانم نداری.

ارشد خودتون چرا وارد رابطه نمیشید وقتشو ندارید یا کلا به عشق اعتقادی ندارید

همونطور که گفتم باید دو طرف در یه حد ببینن ماجرا رو و جنبه‌ی این نوع ارتباط رو داشته باشن اگه یکیشون ذره ای فراتر فکر کنه تموم شده است

اگه تصمیمش رو جدی نشدن قطعی باشه فقط امید واهیه برات

خب اگه خود اون کراشتم رابطه رو نخواد بودن کنارش بهتر از هیچی نیست ؟ یه فرصتی داری که بتونی در اینده دور جدی کنی رابطتتو https://t.me/ELDEITY/336

نمیدونم نمیشه از بیرون رابطه قضاوت کرد روابط آدما جزئیات زیادی داره وگرنه این جملاتی که میگی تو رابطه ی هر کسی ممکنه باشه ولی برای یکی تظاهر باشه برای یکی واقعیت

اذیتم می‌کنه با رفتار هاش و به چیزایی که اذیتم می‌کنه اهمیتی نمیده ولی وقتی میام که برم یه حرفایی میزنه که اصلا راضی نیست برم انگار فقط میخواد منو کنار خودش نگه داره

میگه دوسم داره ولی رفتاراش اینو نمیگه

حسودی کردن به حد کافی، نه گیر دادن بیش از حد

با این قضیه موافقم

بعید میدونم