uk
Feedback
Airdrop city

Airdrop city

Відкрити в Telegram

اگه دوست داری بدون سرمایه و از صفر از حوزه ی nft و web3 کسب درآمد کنی حتما کانال و یوتیوب رو فالو کن تا جا نمونی 😉 کانال یوتیوبمون 👇 https://www.youtube.com/@Airdrop_cityizen گروه ایردارپ سیتی 👇 https://t.me/airdropcity20240

Показати більше
5 840
Підписники
-124 години
-297 днів
-21630 день
Архів дописів
#grass 📥 کیف پول داخلی به زودی میاد فصل دوم ایردراپ نیز پس از عرضه کیف پول داخلی می‌آید.
#grass 📥 کیف پول داخلی به زودی میاد فصل دوم ایردراپ نیز پس از عرضه کیف پول داخلی می‌آید.

⭕️ دوستانی که تو توییتر فعالن و یا تو‌ کار nft هستن حتما این ویدیو یک دقیقه ای رو ببینید
https://youtube.com/shorts/f0Do8VEUnGg?si=NgIssWvBzekVBcco
🫰 ممنون میشم با لایک و کامنت حمایت کنید

🐣 اگر اکانت توییتر خوب دارید بیخیال نباشید و حتما فعالیت کنید!
برای Base توییت بزنید، برای Polymarket توییت بزنید، برای Canopy توییت بزنید، برای ARC توییت بزنید. برای هر پروژه‌ای که دارید تسک‌هاش رو می‎زنید و خلاصه روش فعالیت دارید توییت بزنید. نه من، نه هیچکس دیگه نمیتونه با قطعیت بگه پروژه x یا y به توییت ریوارد میده ولی بهتر از اینه که شما اکانت توییتر خودت رو بذاری خاک بخوره و هیچکاری باهاش نکنی. درصورتی که اگر یکی از این پروژه‌هایی که داری میزنی بیاد به توییتر ریوارد بده قطعاً رقم خوبی میشه مخصوصاً به نسبت ایردراپی که میاد به تسک‌هاش میده! دیگه همه تجربه کردیم، یه پروژه ریواردی که توییتر و دیسکورد می‌گیره گاهاً اینقدر زیاده که عملاً باید بگیم هیچی به تسک‌هاش نداده. درسته وقت‌گیره و سخت‌تر ولی بالاخره کسی که ریوارد خوب میخواد اونم این بازه از مارکت باید زحمت بیشتری بکشه. سخت نگیرید برای تولیدمحتوا، چیزای عمومی پروژه رو توییت کنید، اخبارش رو بازنویسی کنید، داکیومنت‌هاش رو بخونید و خلاصه‌نویسی کنید، از AI کمک بگیرید و موضوع پیدا کنید. به عنوان مثال الان Polymarket رو می‌تونید بازی‌های جام‌جهانی رو توییت کنید و نظر و پیش‌بینی خودتون رو برای هر بازی بنویسید. آخر جام‌جهانی به خودتون میاید می‌بینید کلی توییت براش زدید. اکانت توییتر ضعیف هم دارید شروع کنید بنظرم. بالاخره از یه جایی باید شروع کرد. اسم و پروفایل و بنر درست حسابی بذارید، تیک آبی بخرید، شروع کنید به تعامل با کامیونیتی خودمون توی توییتر تا اکانت جون بگیره. چندماه ادامه بدید وضعیت خوب میشه. فعلا دوره اینفوفای هست و بعیده فعلاً این وضعیت تغییر کنه.

#DeNet 📥 اضافه شدن بخش جدید در قسمت تسکها 🟢در این بخش یکی از پلتفرمها را انتخاب کنید(خودم تلگرام انتخاب کردم) با کمک هوش مص
+3
#DeNet 📥 اضافه شدن بخش جدید در قسمت تسکها 🟢در این بخش یکی از پلتفرمها را انتخاب کنید(خودم تلگرام انتخاب کردم) با کمک هوش مصنوعی مراحل را تکمیل کنید سپس یک متن مناسب با استفاده از هوش مصنوعی درست کنید پاسخهایی که در این بخش من انتخاب کردم شما هم میتوانید اینهارو انتخاب کنید 🟢Full control and ownership of my data 🟢The company can access and use my data ⭕️وارد تلگرام شوید اگر چنل تلگرامی دارید همان متنی که هوش مصنوعی برایه شما درست کرده است به همراه لینک دنت خودتان را پست کنید(اگر هم چنل ندارید یکی بسازید و انجام دهید مراحل را) ♨️ لینک پستی که منتشر کردید به همراه اسکرین شات از همان پست( جوری که در اسکرین شات لینک دنت خودتان هم پیدا باشد) را در اپ دنت جایگذاری کنید و وریفای کنید

#teneo 📥 فصل سوم teneo شروع شد
#teneo 📥 فصل سوم teneo شروع شد

⭕️ درخواست جوین بدین بعد چک کردن تایید میشه روز به روز داره فعالیت بچه ها می‌ره بالا و اکثر اعضا هم تیک آبی دارن شرایط قبول شدن درخواست فقط داشتن بایو و پروف خوب هست

#twitter #x 🧠 الگوریتم جدید X (سال ۲۰۲۶)
1. ساختار اصلی الگوریتم جدید بر ۳ اصل ساده بنا شده: معماری Transformer مشابه مدل‌های زبانی، رفتار کاربر را تحلیل می‌کند. کاملاً یادگیری‌شده (بدون قوانین دستی) دیگر خبری از قوانین از پیش تعیین‌شده نیست؛ مدل فقط از رفتار واقعی کاربران یاد می‌گیرد. پیش‌بینی چند نوع رفتار به‌جای یک امتیاز ساده، احتمال چند رفتار را بررسی می‌کند: لایک ریپلای اشتراک‌گذاری بلاک و در نهایت با ترکیب آن‌ها، امتیاز نهایی را می‌سازد. 📊 هسته عملکرد الگوریتم منابع نمایش محتوا محتوا از دو بخش می‌آید: 1. اThunder → پست‌های افرادی که فالو کردی 2. اPhoenix → پست‌های جدید از کل پلتفرم (حتی بدون فالو) نحوه امتیازدهی مدل بر اساس رفتار قبلی تو، هر پست را امتیازدهی می‌کند پست‌هایی که امتیاز بالاتری دارند، بیشتر نمایش داده می‌شوند شفافیت الگوریتم کد الگوریتم در GitHub منتشر شده هر ۴ هفته آپدیت می‌شود ❗ اما: وزن‌ها (Weights) و داده‌های آموزشی منتشر نشده بنابراین کاملاً شفاف نیست 🔍 نکته مهم این شفاف‌سازی تا حدی به خاطر فشار نهادهای اروپایی بوده (بعد از جریمه ۱۲۰ میلیون یورویی) 📈 استراتژی رشد در X (سال ۲۰۲۶) ۵ اصل کلیدی

1. اشتراک Premium (ضروری) اکانت پریمیوم امتیاز پایه بالاتری دارد دسترسی (Reach) تا ۱۰ برابر بیشتر می‌شود نتیجه: بدون پریمیوم رشد خیلی سخت می‌شود 2. سرعت تعامل در ۳۰ دقیقه اول مهم‌ترین فاکتور: Velocity (سرعت تعامل) ۱۵ تا ۳۰ دقیقه اول سرنوشت پست را تعیین می‌کند اگر تعامل سریع نگیری: → تقریباً وارد "For You" نمی‌شوی راهکار: تیم یا مخاطبانت را برای تعامل سریع آماده کن 3. کیفیت پاسخ‌ها (نه تعداد) ❌ پاسخ‌های بی‌کیفیت: gm 👍 اسپم حتی ممکن است باعث افت رتبه شوند ✅ الگوریتم به چه چیزی اهمیت می‌دهد؟ زمان توقف (Dwell Time) پاسخ‌های عمیق و مفید 4. تولید پست‌های قوی (Banger Posts) ویژگی این پست‌ها: محتوای عمیق اطلاعات زیاد ساختار منطقی 📌 بهترین فرمت‌ها: رشته‌توییت (Threads) متن‌های بلند محتوای داده‌محور چرا مهم است؟ سیستم Phoenix این پست‌ها را حتی بدون فالوور زیاد پخش می‌کند 5. تخصص‌گرایی (Vertical Authority) الگوریتم حوزه تخصصی تو را یاد می‌گیرد 👉 قانون مهم: ۸۰٪ محتوا باید در یک حوزه مشخص باشد ❌ تولید محتوای پراکنده: → باعث کاهش رشد می‌شود 🎯 جمع‌بندی اولویت‌ها: 1. گرفتن تیک آبی (Premium) 2. تولید محتوای عمیق و ارزشمند 3. گرفتن تعامل سریع در دقایق اول بایدها: پست‌های طولانی و مفید پاسخ‌های باکیفیت تمرکز روی یک حوزه تخصصی نبایدها: اسپم کردن در کامنت پاسخ‌های سطحی ایجاد محتوای جنجالی که باعث ریپورت شود

#Sodex ⭕️ آپدیت های جدید از ایردراپ سودکس 🔴 تونسته قیمت خودش رو حفظ کنه و به 30 سنت رسیده دوباره ⬅️ یک کمپین 100 هزار دلاری
#Sodex ⭕️ آپدیت های جدید از ایردراپ سودکس
🔴 تونسته قیمت خودش رو حفظ کنه و به 30 سنت رسیده دوباره ⬅️ یک کمپین 100 هزار دلاری گذاشته رو جفت ارز SPCX/USD در فیوچرز ◀️ باید روش حجم بزنید (فقط تریدهای بالای یک دقیقه حساب میشه) ◀️ هر 10 دلار حجمی که بزنید (تا سقف 50 دلار) بهتون 5 تا تیکت قرعه کشی میده که 30 هزاردلار بین 500 نفر قرعه کشی میکنه ⬅️ 3 هزار نفر اولی که 5000 دلار حجم بزنند نفری 10 دلار ریوارد می‌گیرند ‼️ فقط اینکه این جوایز قابل برداشت نیست، VUSD میده بهتون که فقط میتونید باهاش ترید کنید و پوینتتون رو بیشتر کنید 🔴 20 روز از این کمپین مونده ◀️ احتمالا تکلیف سیزن اول Sodex هم 4 -5 هفته دیگه مشخص بشه ‼️ باید حداقل 10 توکن SOSO بخرید، از بخش Transfer از spot به Future منتقل کنید تو مدتی که ترید میزنید تا بتونید شامل باشید ◀️ حداقل تیکت ها رو بگیرید

⭕️ اگر با شبکه سولانا زیاد تراکنش زدید، احتمالاً مقداری SOL در حساب‌های قدیمی، توکن‌های بی‌استفاده یا NFTهای اسپم شما قفل شده
⭕️ اگر با شبکه سولانا زیاد تراکنش زدید، احتمالاً مقداری SOL در حساب‌های قدیمی، توکن‌های بی‌استفاده یا NFTهای اسپم شما قفل شده که قابل بازیابی هستن.
لینک ورود به پلتفرم
♨️ موقع انتخاب دارایی‌ها دقت کنید تا توکن‌ها یا NFTهای اصلی خودتون رو اشتباهی حذف نکنید

📥 صرافی کوینکس (CoinEx) به طور رسمی اعلام کرده است که به دلیل قوانین بین‌المللی و فشارهای رگولاتوری، به کاربران ساکن در کشورهای تحت تحریم (از جمله ایران) خدمات ارائه نمی‌دهد. دوستان مواظب سرمایه هاتون باشید

#Concrete 📥 فاز دوم شروع شده کیف پول، دیسکورد، X کانکت کنید تسک هارو انجام بدید https://points.concrete.xyz/

#solstice 📥 11 روز تا آنلاک توکن ها ، برو که خوب داری میری
#solstice 📥 11 روز تا آنلاک توکن ها ، برو که خوب داری میری

⭕️ ویدیو امشب آپلود شد ممنون میشم با لایک و کامنت و سابسکرایب حمایت کنید لینک ویدیو یویتوب براش یه تاپیک هم زدم میتونید سوالا
⭕️ ویدیو امشب آپلود شد ممنون میشم با لایک و کامنت و سابسکرایب حمایت کنید
لینک ویدیو یویتوب
براش یه تاپیک هم زدم میتونید سوالاتتونو توش بپرسین ♨️ لینک های مورد نیاز داخل کامنت پین شده یوتیوب هست

#Clashofcoin ⭕️ فصل 4 رسماً آغاز شد اسنپ‌شات انجام شد و امتیازات فصل 3 به طور کامل قفل شد پایان فاز جدید در1 اکتبر ⭕️ نوار امتیازات شما ریست و کاملاً خالی شده است بنابراین زمان رو از دست ندید و رقابت رو فوراً شروع کنید مکانیک‌های جدید، تغییرات تعادلی بازی و جزئیات متا به زودی از طرف تیم توسعه‌دهنده منتشر خواهد شد تاپیک مخصوص براش زده شد 👇 https://t.me/airdropcity20240/382691 برای شروع میتونید ویدیو سیزن قبل رو ببینید چیز جدیدی نیومده بیا ویدیو آپدیت میگیرم 👇 https://t.me/Airdrop_notk/10224

#Farmtown 📥 این بازی دیگه رایگان نیست و آپدیت جدید به این شرح هست استخر بعدی ساعت ۳:۳۰ صبح باز میشه شرایط ورود توش ، خرید ۵ دلار استار هولد ۲۵۰۰ توکن ، روش گرفتن پاور هم تغییر کرده فلور لول شده ۳۰ ، یعنی از لول ۳۰ به بعد رو میتونی بدی به استخر برای هر یه کریستال هم یه پاور هر استار فورت هم ۲ پاور میده ♨️ ادامه دادن یا ندادنش به خودت بستگی داره من شاید ادامه بدم و یه سری آپدیت کوچیک هم داره این پروژه که بچه ها لطف کردن تو تاپیک آپدیت توضیح دادن حتما چک کنید
https://t.me/airdropcity20240/295067

⭕️ در رابطه با تهیه تیک آبی توییتر شما چه بخواین از سایت خود توییتر بخرید چه سایت ایرانی هزینه ماهانش بین ۸ تا ۱۲ دلار میشه ♨️ ولی میتونید از آیدی زیر با پرداخت ۱۰ دلار یدونه ۶ ماهه بشکل گیفت بگیرید که براتون میوفته ماهی ۲ دلار ( پرداخت کریپتویش ۱۰ دلاره ولی اگر بخواین هزینه رو کارت به کارت کنید باید پول ۱۱ دلار رو بزنید اون ۱ دلارش برای گس فی صرافی هست ) 👇 @Vpnaura_admin 🔴اگر میخوای جدی فعالیت کنی بگیر و گروه بدردت نمیخوره

#sodex 📥 پوینت های هفته 20 توزیع شد

#trex 📥 بج جدید مربوط به polymarket داخل ساب آورده اگر فعالیت دارین کلیم کنید

#base 📥 از اینجا هم میتونی آدرس ولتت رو سرچ کنی و وضعیت ولتت رو ببینی: https://alphadrops.net/checker/base-score

درود دوستان نحوه فعالیت تاپیک توییتر از امروز عوض میشه دیگه لینک پست جدیدتونو اونجا نزارین وارد لینک پایین بشین و داخل گروه توییترمون جوین بشین ⭕️ برای اینکه پستتون مورد حمایت قرار بگیره فقط از ایموجی 🆕 در داخل گپ توییتر استفاده کنید ♨️ اگر فارسی توییت بزنید یا اکانتتون داغون باشه از گروه حذف میشین https://x.com/i/chat/group_join/g2069330524619813241/1oL7S3kT67