uk
Feedback
شین

شین

Відкрити в Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Показати більше
Іран147 949Категорія не вказана
211
Підписники
Немає даних24 години
+37 днів
-530 день
Архів дописів
من به چشم‌های بی‌قرارِ تو قول می‌دهم: ریشه‌های ما به آب شاخه‌های ما به آفتاب می‌رسد، ما دوباره سبز می‌شویم! 👤قیصر امین‌پور

تورو به اندازه تموم غمی که تو چشمات قایم کردی دوست دارم.

اگه بودن با کسی تو رو کوچیک‌تر، مضطرب‌تر و مرددتر از قبل می‌کنه، اون رابطه ارزش ادامه دادن نداره. زمان، احساس و قلبت رو جایی خرج کن که بعدش، خودت رو دوست‌داشتنی‌تر، امن‌تر و قوی‌تر حس کنی.

سلام shirin هستم! بزن روی لینک زیر و هر حرفی داری بهم بگو. پیامت به صورت ناشناس میرسه پس من نمیدونم تو کی هستی! t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

شاید تقصیر تو نیست، تقصیر لوکیشنته، تقصیر خانوادته، شرایطته، وضعیت مالیته، تقصیر تمام چیزایی که خودت انتخابشون نکردی. پس ی بارم که شده حق رو به خودت بده.

عزیزم اگه زودتر به خودت نیای من به یکی دیگه میام🤭😂

فردا ۱۰/۱۰ هستش. امیدوارم یه اتفاق ۱۰ از ۱۰ بیوفته.

۲۳:۵۹ ، ۳۱ دسامبر،تمومت میکنم.

با تموم دلتنگیم،۲۳:۵۹ ، ۳۱ دسامبر، تمومت میکنم.

نه کسایی که جلومن مهمن، و نه کسایی که پشت سرمن، فقط اونی که کنارم ایستاده، مهم ترین آدم زندگیمه.

‏غم آدم محرم میخواد وقتی به کسی ناراحتیتون رو میگید و اون هیچ کاری براتون نمیکنه.اون فرد هیچکستون نیست!

ولی با یسریا دور دور بی هدف توی ماشین هم حال میده ! مهم ادمشه🤍

انقدر قوی باش که رها کنی و انقدر عاقل باش که برای آنچه لایقش هستی صبر کنی✨

دیگه با کسی بحث نمیکنم و فقط فاصله میگیرم ؛ میخواستی قدرمو بدونی …

‏تو مرا در شخص دیگری جست و جو خواهی کرد، ‏اما هرگز نخواهی یافت...

جون به جونت کنن پایینِ لِوِلت 🤌🏻

خوشگله یا مال من میشی یا خدا ببرتت پیش خودش؛

‏تو زندگی هر کدوم از ما یه وقت‌هایی هست که اسمش «وقتِ بودنه» اگه اون آدم زندگیمون وقتی که باید می‌بود نبود، دیگه نمیشه روش حساب کرد.

‏یه دختر وقتی میفهمه جدی نیستی، با همون لبخندی که عاشقت کرده بود تمومت می‌کنه.

بدون نیاز به توضیح اضافه ؛ آدما باید خودشون برات وقت بزارن توجهی که با اصرار و گلایه باشه ارزشی نداره …