uk
Feedback
شین

شین

Відкрити в Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Показати більше
Іран147 949Категорія не вказана
211
Підписники
Немає даних24 години
+37 днів
-530 день
Архів дописів
اشکالی نداره اگه اخیراً افت تحصیلی داشتی، دست و دلت به هیچ کاری نمی‌ره، عصبی ای، بد اخلاقی، تحملت کم شده، کلافه ای، ارتباطاتت با ادما بهم می‌خوره و افسردگی گرفتی. خودتو سرزنش نکن، همه همینیم. به خودت سخت نگیر. تو یه انسانی سرتو بالا بگیر و به خودت افتخار کن. یکم استراحت کن، به خودت برس و بعد پاشو راهتو ادامه بده. یادت‌ نره، می‌گذره، از پسش برمیای دیر یا زود زمانش زیاد مهم نیست. تو دوباره سبز می‌شی و شکوفه می‌زنی و اینو بدون قشنگ ترین شکوفه ها توی بهار، مال درختایین که زمستون سختیو سپری کردن. -دیاکو.

جوانی ما صرفِ دوام آوردن شد،نه زندگی!

انقد همه چی داره بگا میره نمیدونم واسه کدومش ناراحت باشم

عزیزان‌تان را از ته دل و سفت در آغوش بگیرید؛ که فردا به دیر شدن معروف است ..

مینویسم برای بعدا : خشم اولین حرف رو تو وجودم می‌زنه ، گریه های کوتاهِ زیادی دارم که یک دفعه قطع میشه ، میتونم به مدت زیاد به یکجا خیره بشم ، امید خیلی وقته از پیشم رفته

ببین مادر زمستونه؛)

‏با تلاش کردن درست نشد برای همین رهاش کردم.

.

🥀 برای آدم‌هایی که نمی‌شناسم گریه می‌کنم… و این، طبیعی‌ترین واکنش به این روزهاست.

چمیدونم، مثلا تکست بده بگو به هر دری زدم فراموشت کنم نشد. چمیدونم، مثلا بهم زنگ بزن بگو فقط خواستم صداتو بشنوم. یا مثلاً زنگ بزن بگو خوابتو دیدم. چمیدونم، مثلاً بیا بگو فلان آهنگ پلی شد یاد تو افتادم. چمیدونم مثلاً نصف شب تکست بده بیداری؟ فقط خواستم حالتو بپرسم.

بنظرم همه آدم‌ها یبار باید تا تهش برن، تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن برن و تا جون دارن براش بجنگن، انقدر که خسته و زخمی برگردن مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده، مهم اینه که تهش رو دیدن، کسی که تهش رو دیده دیگه از هیچی نمیترسه، مدیون دلش نیست که شاید میشد.

نَه که گفتن یادم رفته باشه، فقط اَبر تو گلومه. زیاد که حرف بزنم، تو دلم بارون میاد.

کی فکرشو میکرد،بار شرم زنده بودن ،انقدر سنگین‌باشه.

دلم یه تصویر تکراری خواست با تو با خاطره‌هایی که داشت

مشکل اینجا بود که فکر میکردم فقط دو راه دارم یا باید بجنگم یا باید تسلیم بشم و رها کردن هیچوقت جزئش نبود.

و ما روزی خواهیم رقصید؛ روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد.

ما پادشاه را کشتیم، سعی کردیم دنیا را تغییر بدهیم. حالا تنها چیزی که گیرمان آمده، یک پادشاه جدید است که از قبلی بهتر نیست. اینجا سرزمینی است که برای آزادی جنگیدیم ولی حالا برای نان می‌جنگیم... 👤ویکتور هوگو

امیدوارم یه تار مو از سر هیچ کدومتون کم نشه 🤍🫂🕊️

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️

اگه نميتونيد درس بخونيد، اگه نميتونيد كار كنيد، اگه تمركز نداريد، اگه ناى بلند شدن نداريد، اگه چند روزيه ازهمه چى عقب مونديد، از “انسان” بودنه! خودتون رو سرزنش نكنيد