'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
Відкрити в Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
Показати більше499
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
-2430 день
Архів дописів
need promoter for new gp
- 0.03/1
sehari if still 0 joined , link revoke
- gaji bole claim bila ii ja
- active n rajin promote
pm @urgirlbat
task tele
under ikin
• join and ss send kat @h4reez
• send username and qr
• jgn left group after/before pay
https://t.me/+ts9aGd-Hp9wzMTI1
task close baru pay !
Repost from N/a
NEED PROMOTER !
0.03/1
- active
- rajin promote
- close after cukup 100 subs
<< pm @nnurulainaaa >>
task tele 🐢
- 0.01/1
- ss " you joined this channel "
- no limit acc
- send ss n qr to @urfavvsya
link :
<< https://t.me/+2A2FL-mADbUxZmE1 >>
Join korang nanti ad mp admin nak bg 💋🔥🔥🔥💸
Mp turun!!!
https://t.me/+5hk0cQV1bmY5Mzdl
Dh join ss bukti” you join the channel”dkt @moonzly
TASK TELE 👣
TASK 1 ( 0.01 )
TASK 2 ( 0.01 )
🪡 join n ss send qr dekat @tatakcingle
🪡 yang ada banyak acc dialu alukan !
🪡 yang dah buat dengan orang lain, jangan buat dah ‼️NEED PROMOTER !
• 0.02/1
• if sehari still 0 joined , i revoke link
• active n rajin promote
- pm @nnurulainaaa
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124
BTWWW , HII !!! KORANGSS YANG BELUM TAHU PASAL BOT NII MEHH "𝗖𝗟𝗜𝗖𝗞 𝗟𝗜𝗡𝗞" & 𝗧𝗘𝗞𝗔𝗡 "𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧" SEBAB 𝗕𝗢𝗧 𝗡𝗜 𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗔𝗗𝗔 𝗠𝗢𝗡𝗘𝗬𝗣𝗔𝗖𝗞𝗘𝗧 𝗬𝗔𝗔 , 𝗦𝗘𝗧𝗜𝗔𝗣 𝗛𝗔𝗥𝗜 SELAMA 𝗦𝗔𝗧𝗨 𝗕𝗨𝗟𝗔𝗡 𝗡𝗜 😍😍😍 , BESARR JUMLAHNYAAA . KORANG JUGA KENA 𝗝𝗢𝗜𝗡 𝗚𝗣 & 𝗝𝗢𝗜𝗡 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟 ‼️🥰
100𝗦𝗟𝗢𝗧 𝗢𝗡𝗟𝗬 𝗦𝗘𝗧𝗜𝗔𝗣 𝗛𝗔𝗥𝗜 . 𝗝𝗢𝗠 𝗥𝗘𝗕𝗨𝗧𝗧 🔥
GROUP FOR SELL 💸
- GROUP TASK & MP
- NO BOOST ( ALL DARI PROMOTER )
- ALL ACTIVE
- READY TF OWNER
- DILARANG UNADMIN ALL ADMIN !!
- RM35 TAKE NOW ( RM28 )
- urgent need money
pm @nisskutt for buy
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124
HII !!! KORANGSS YANG BELUM TAHU PASAL BOT NII MEHH CLICK LINK NI & TEKAN "STARTT" SEBAB BOT NI AKAN ADA MONEYPACKET SETIAP HARI SELAMA SATU BULAN NI 😍😍😍 , BESARR JUMLAHNYAAA . KORANG JUGA KENA JOIN GP TAUU ‼️🥰
btw 𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗻𝗶 𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗽 𝗽𝘂𝗸𝘂𝗹 8 𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝘁𝗮𝘂𝘂𝘂 . 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗱𝗱 !
TASK UNDER NIS 🧋
( tak janji fast pay , tapi akan dipay )
( buat semua link rm0.07 )
TASK REACT
= 0.01/1
= https://t.me/RaalvrqtStore/2055
TASK 1 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+X774iyKdUzthODg1
TASK 2 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+O_MXtiExzMo0YTNl
TASK 3 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+W9psOQlc8XA4MmRl
TASK 4
= 0.01/1
= https://t.me/+9OLXO1gOmHFkMWFl
LINK 5 ( ckupkan lagii 4 org 🙏 )
= 0.01/1
= https://t.me/+WlsKHE2suzo2ODg9
LINK 6
= 0.01/1
= https://t.me/+KpYpzVAK5pYzM2Jl
• MESTI SS U JOIN GP & REQ JOIN
( tkde tk layan )
• HANTAR SS DKT @nisskutt
• BUAT SEMUA LINK ( rm0.07 )
• SEND QR TRUS TK SEND TAK PAY !!
• NO LIMIT ACC
• SUDAH JOIN JGN LEFT JOIN BALIK !!
• LEFT NIS TK HALALKAN
task tele under ikin
• join and ss send kat @h4reez
• send qr
• jngn left group after/before payment
https://t.me/+icgSdkDnyOQyMjM1
haii semuaa, sorry sbb tk on (lmbt pay) 🙏🏻🙏🏻 sara busy skit lately + ade exam jdi tk sempat nk on tele maaf semua insha'Allah sara settelkan mlm ni
TASK UNDER NIS 🧋
( tak janji fast pay , tapi akan dipay )
( buat semua link rm0.07 )
TASK REACT
= 0.01/1
= https://t.me/RaalvrqtStore/2055
TASK 1 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+X774iyKdUzthODg1
TASK 2 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+O_MXtiExzMo0YTNl
TASK 3 ( NEW TASK )
= 0.01/1
= https://t.me/+W9psOQlc8XA4MmRl
TASK 4
= 0.01/1
= https://t.me/+9OLXO1gOmHFkMWFl
LINK 5 ( ckupkan lagii 4 org 🙏 )
= 0.01/1
= https://t.me/+WlsKHE2suzo2ODg9
LINK 6
= 0.01/1
= https://t.me/+KpYpzVAK5pYzM2Jl
• MESTI SS U JOIN GP & REQ JOIN
( tkde tk layan )
• HANTAR SS DKT @nisskutt
• BUAT SEMUA LINK ( rm0.07 )
• SEND QR TRUS TK SEND TAK PAY !!
• NO LIMIT ACC
• SUDAH JOIN JGN LEFT JOIN BALIK !!
• LEFT NIS TK HALALKAN
task tele under ikin
• join and ss send kat @h4reez
• send qr
• jngn left group after/before payment
https://t.me/+icgSdkDnyOQyMjM1
𝗧𝗔𝗦𝗞 𝗧𝗘𝗟𝗘 🥸
✿︎ https://t.me/+uiRLlJleqRtkMWQ1
- join gp , ss & send to @prettir0
- 𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺 𝗺𝗽 𝘆𝗮 .
- buat 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗮𝗰𝗰 , 𝘀𝗲𝗻𝗱 𝗾𝗿 .
open promoter . if berminat chat @prettir0 . I akan bagitau more details .
❤️🔥 https://t.me/+bRu8A3MQPbg3YThl
- join link , ss & send to @prettir0
- if buat banyak acc send qr ‼️‼️
mehla buat seat mp banyak lagiii . come buat i terus kasimp
untuk yang buat task under @prettir0 . if you dah left channel tersebut i takkan pay . i boleh check username masing masing whether still stay / left ch . so fair la ye . tq
